کد خبر : 1963740 | 16 شهریور 1402 ساعت 19:34 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت کاپیتان دانمارک: باید احترام بگذارید!

سیمون کیائر، کاپیتان دانمارک، از سوال‌های خبرنگاران درباره یک بازیکن تیم ملی B این کشور که او را مغرور توصیف کرده بود عصبانی شد.

عصبانیت کاپیتان دانمارک: باید احترام بگذارید!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی دانمارک و تیم ملی B این کشور با هم مشکلات زیادی دارند. بیشتر این مشکلات به مسئله پاداش‌ها برمی‌گردد اما صحبت‌هایی که یک بازیکن تیم B علیه سیمون کیائر، کاپیتان دانمارک، مطرح کرده بود به این تنش‌ها دامن زد.

آندرس فونس، یکی از بازیکنان تیم ملی B دانمارک، در یک مصاحبه به انتقاد از سیمون کیائر پرداخته و گفته بود: "نمی‌دانم سیمون چرا باید اینقدر مغرور باشد. هیچ دلیلی برای غرور نیست. ما که نمی‌خواستیم جای سیمون یا کس دیگری را بگیریم".

1921782

ماجرا از این قرار بود که در سپتامبر 2018 بازیکنان تیم ملی دانمارک که بر سر پاداش‌ها با فدراسیون این کشور درگیر بودند در آستانه بازی با اسلواوکی دست به اعتصاب زدند و فدراسیون هم در این مسابقه تیم ملی B را به میدان فرستاد. سیمون کیائر در آن زمان به بازیکنان آن تیم طعنه زد و مصاحبه فونس پاسخ به صحبت‌های او بود.

در آستانه بازی فردای دانمارک مقابل سن‌مارینو در مقدماتی یورو 2024 سیمون کیائر در یک نشست خبری شرکت کرد و در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره صحبت‌های فونس که او را مغرور توصیف کرده بود عصبانی شد.

کیائر در پاسخ گفت: "واقعا الان وقت این حرف‌هاست؟ من اینجا آمده‌ام و از وقت خودم گذاشته‌ام که به احترام شما به سوال‌ها جواب بدهم. پس شما هم باید طور دیگری رفتار کنید. این سوال به نظر من درست نیست. آنها هم یک بازی رسمی ملی انجام داده بودند. همه کسانی که به تیم ملی دعوت شده بودند. من هیچ مشکلی با این ندارم".

دیدگاه‌ها