کد خبر : 1963761 | 16 شهریور 1402 ساعت 20:49 | 74.5K بازدید | 215 دیدگاه

شوک 8 دقیقه‌ای زنیت به سپاهان در گازپروم

تیم فوتبال سپاهان از دقیقه 18 تا 26 سه گل از زنیت دریافت کرد.

شوک 8 دقیقه‌ای زنیت به سپاهان در گازپروم

به گزارش "ورزش سه"، تا دقیقه 18 که بازیکنان زنیت موفق شدند روی یک پاس عمقی و نفوذ به قلب خط دفاعی سپاهان از کانال چپ به گل اول توسط ایوان سرگئیف دست پیدا کنند، تقریباً یک بازی پایاپی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم؛ اما از همین دقیقه، شرایط برای مورایس و شاگردانش با دریافت گل اول سخت شد.

ویدئو: 310159

زنیت برای تقدیم‌کردن گل دوم به هوادارانش در استادیوم گازپروم شهر سن‌پترزبورگ، خیلی صبر نکرد و در دقیقه 20 گل دوم این بار روی اشتباه نیما میرزازاد از راه رسید و باکائف توپی را که از سمت راست خط دفاعی سپاهان ارسال شده بود و میرزازاد آن را ناقص دفع کرد و به محوطه جریمه فرستاد، به تور دروازه رساند.

ویدئو: 310160

چند دقیقه بعد هم این‌بار یک شوت از بازیکنان زنیت در محوطه جریمه به دستان هادی محمدی برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد تا این‌بار الکساندر اروخین گل سوم را در دقیقه 26 وارد دروازه سپاهان کند.

ویدئو: 310161

البته همان‌طورکه تمام علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند، سپاهان در این مسابقه با غیبت چندین بازیکن اصلی خود مواجه است و مورایس در روزی که 10 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد، تیمش را به‌مصاف یکی از تیم‌های آماده فوتبال اروپا فرستاده است.

این مسابقه دوستانه در دقایق پایانی نیمه اول قرار دارد و سپاهان با 3 گل از میزبان خود عقب افتاده است. البته سپاهان در بهمن‌ماه سال گذشته موفق شده بود در ورزشگاه نقش‌جهان زنیت و تمام ستاره‌هایش را با دو گل شکست دهد.

دیدگاه‌ها