کد خبر : 1963766 | 16 شهریور 1402 ساعت 21:08 | 32K بازدید | 40 دیدگاه

شکست خانگی عنابی‌ها مقابل کنیا؛

اولونگا علیه تیم کی‌روش در ثانیه آخر!

شاگردان کی‌روش در دیدار مقابل کنیا با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

اولونگا علیه تیم کی‌روش در ثانیه آخر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر که هدایت آن را کارلوس کی‌روش بر عهده دارد، در نخستین مسابقه‌اش در فیفا دی از ساعت ۱۸:۴۵ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه الجنوب مقابل تیم ملی کنیا و یاران میشل اولونگا قرار گرفت.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۳ به وجود آمد و میشل اولونگا، ستاره الدحیل و کنیا، نزدیک بود دروازه قطر را باز کند که فرار سریع او و شوت زمینی و فنی این بازیکن در موقعیت تک به تک را مشعل برشم به زیبایی با پا دفع کرد تا دروازه عنابی‌ها باز نشود.

حملات کنیا در دقیقه ۲۰ به ثمر نشست و ارسال بی‌نقص از کرنر سمت راست زمین را جوزف اوکومو، مدافع پیش‌تاخته این تیم و رمس فرانسه با ضربه سر تماشایی به کنج دروازه قطر فرستاد تا تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

1921823

در ادامه شاگردان کارلوس کی‌روش که از حمایت ۱۵۸۰۰ نفری تماشاگران قطری بهره می‌بردند، توانستند بازی هجومی‌تری به نمایش بگذارند و در دقیقه ۳۲ با نفوذ سریع یوسف عبدالرزاق به داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شوند که مدافع کنیا او را متوقف کرد تا عبدالرحمن جاسم، داور سرشناس قطری، در تصمیمی بحث‌برانگیز نقطه پنالتی را نشان بدهد.

حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر، پنالتی به دست آمده برای این تیم را با شوت زمینی و دور از دستان گلر کنیا که سمت راست را شیرجه رفته بود، تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.

1921824

در حالی که نیمه دوم هم با جنجال داوری زیادی همراه بود و با تساوی به دقیقه ۹۰ رسید، کنیا توانست در اولین دقیقه وقت‌های اضافه روی نفوذ میشل اولونگا کاپیتان خود از سمت چپ محوطه جریمه و پاس در عرض این بازیکن به مقابل دروازه خالی، توسط آموس نوندی تعویضی به گل دوم دست پیدا کند تا فیرات و بازیکنان کنیا سر از پا نشناسند و شادی زایدالوصفی انجام بدهند.

شاگردان کی‌روش که دو ماه قبل در آخرین مسابقه خود در تورنمنت گلد کاپ آمریکا مقابل پاناما شکست خورده بودند، در بازی امشب هم با نتیجه دو بر یک برابر کنیا مغلوب شدند.

1921833

دیدگاه‌ها