کد خبر : 1963770 | 16 شهریور 1402 ساعت 21:27 | 45.7K بازدید | 13 دیدگاه

سوتی عجیب اسپانیا: تمرین با کفش کتانی! (عکس)

تیم ملی اسپانیا که فردا در مقدماتی یورو 2024 به مصاف گرجستان می‌رود امروز با شرایطی عجیب تمرین کرد.

سوتی عجیب اسپانیا: تمرین با کفش کتانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه مارکا از کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا در شهر تفلیس، پایتخت گرجستان، گزارش داد که تیم ملی اسپانیا امشب در حالی در این شهر تمرین کرد که مسئولان تدارکات متوجه شدند چمدان‌های حاوی کفش‌ها و دستکش‌های تیم در مادرید جا مانده است.

مارکا می‌گوید خبرنگاران اسپانیایی که برای پوشش تمرین امروز لاروخا در کمپ این تیم در تفلیس حضور داشتند عجیب‌ترین تمرین ممکن را دیدند و بازیکنان اسپانیا به جای کفش‌های فوتبال با کتانی‌های شخصی‌شان روی زمین چمن شروع به تمرین کردند.

لوئیس دلافوئنته، سرمربی لاروخا، که از این بی‌برنامگی تدارکات تیم عصبانی است دستور داد تمرین زودتر از موعد تمام شود. قرار است فردا صبح و بعد از رسیدن چمدان‌های کفش‌ها و دستکش‌ها اسپانیا تمرین دیگری را در تفلیس برگزار کند.

1921834

این اولین بار نیست که تیم ملی اسپانیا در سفر به تلفیس با مشکل مواجه می‌شود. در مارس 2021 درحالی که حدود نیم ساعت از شروع بازی دو تیم گذشته بود استادیوم دینامو با قطعی برق مواجه شد.

1921835

قطعی برق آنقدر طولانی شد که بازیکنان به رختکن رفتند تا مشکل حل شود و بتوانند زیر نور به بازی‌شان ادامه دهند. در نهایت تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد درحالی‌که مشکل برق همچنان ادامه دارد بازیکنان اسپانیا برای عبور از راهروی ورزشگاه و سوار شدن به اتوبوس با استفاده از چراغ‌قوه موبایل‌ها راه‌شان را پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها