کد خبر : 1963771 | 16 شهریور 1402 ساعت 21:31 | 38.2K بازدید | 66 دیدگاه

لئو سرحال و شاداب است، آمریکا به او ساخته!

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی برای بازی در تیم ملی مشتاق است. او همچنین گفت انتقال لئو به اینترمیامی را تصمیم درستی می‌داند.

لئو سرحال و شاداب است، آمریکا به او ساخته!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در حال حاضر در کمپ تیم ملی آرژانتین به سر می‌برد تا به همراه دیگر بازیکنان این تیم برای حضور در دو بازی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 آماده شود.

لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی‌سلسته، که چند ماه پیش با مسی و همبازی‌هایش قهرمان جهان شده به برخی شایعات درباره اینکه لئو مسی دیگر انگیزه کافی برای پوشیدن پیراهن آرژانتین را ندارد پاسخ داد و گفت: "لئو با اشتیاق کامل پیراهن تیم ملی را می‌‌پوشد و به محض دعوت شدن به تیم ملی از آمریکا به اینجا آمد تا در اردو باشد".

1921839

سرمربی ملی لئو مسی در ادامه درباره انتقال او به اینترمیامی صحبت کرد و ضمن حمایت از تصمیم اسطوره فوتبال کشورش گفت: "من از دیروز که لئو به تیم ملی اضافه شد او را خیلی سرحال می‌بینم. او شرایط ایده‌آلی برای بازی دارد. حتی اگر مسی آمادگی کامل نداشته باشد هر قدر که بخواهد در تیم ملی بازی خواهد کرد. حضور او در زمین برای ما مهم است و تا هر زمان که بخواهد بازی کند درهای تیم ملی به روی او باز است. تصمیم مسی برای انتقال به آمریکا تصمیم درستی بوده، چرا که او خیلی خوشحال و سرحال است".

1921838

دیدگاه‌ها