کد خبر : 1963772 | 16 شهریور 1402 ساعت 21:35 | 26.8K بازدید | 9 دیدگاه

مورینیو توتی را برای دردسر می‌خواهد!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم از فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، خواسته است تا در نقشی جدید به باشگاه بازگردد.

مورینیو توتی را برای دردسر می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، توتی، اسطوره باشگاه رم، فردی است که مورینیو برای صحبت با رسانه‌ها در مورد  مسائل داوری به عنوان یک واسطه از سوی کار فنی و در واقع قرار گرفتن در جایگاه "سخنگوی باشگاه" در نظر دارد. کاپیتان سابق رم کل دوران بازی خود را در جالوروسی گذراند و 783 بازی انجام داد که در آنها 307 گل برای این تیم به ثمر رساند.

او همچنین 15 بار اخراج شد، بیشتر به دلیل مخالفت با داورها یا خطاهای واکنشی روی بازیکنانی که قبل‌تر روی او خطا کرده بودند، بنابراین شاید شخصیت ایده‌آلی برای کار و صحبت با داوران نباشد.

1921841

از سوی دیگر، مورینیو بارها شکایت کرده است که او تنها کسی است که در هنگام تصمیم‌گیری‌های بحث‌برانگیز داورها با رسانه‌ها صحبت می‌کند و همین موضوع باعث محرومیت‌های متعدد او در سطح سری آ و یوفا شده است.

توتی که اواخر این ماه 47 ساله می‌شود، از سال 2017 تا 2019 برای مدت کوتاهی مدیر اجرایی رم بود، اما ادعا کرد با او مثل یک مترسک که هیچ قدرت اجرایی‌ای ندارد رفتار می‌شود و بنابراین از سمت خود کناره‌گیری کرد. این اتفاق تحت نظر مالک قبلی باشگاه، جیمز پالوتا بود، بنابراین او مشکلی برای کار با خانواده فریدکین، مالکین جدید باشگاه نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها