کد خبر : 1963785 | 16 شهریور 1402 ساعت 22:13 | 57.1K بازدید | 23 دیدگاه

واکنش اکانت برنتفورد به پاس گل تماشایی قدوس

اکانت توئیتری باشگاه برنتفورد نسبت به پاس گل دیدنی سامان قدوس واکنش نشان داد.

واکنش اکانت برنتفورد به پاس گل تماشایی قدوس

به گزارش "ورزش سه"، ایران در شرایطی توانست دروازه بلغارستان را در دقیقه 14 باز کند که سامان قدوس برای ثبت این گل، امتیاز ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد؛ چراکه این گل تنها حاصل تیزهوشی این بازیکن و تعقیب توپ تا آخرین لحظه بود.

روی یک پاس پشت مدافعین، ایلیا گروف، بازیکن 23 ساله بلغارها در تلاش بود تا با یک ضربه سر، توپ را به دروازه‌بان تیم ملی کشورش برساند؛ اما ضربه او کم‌جان بود و سامان قدوس که با سماجت در تعقیب توپ بود، با یک پاس تماشایی به دهانه دروازه، محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با یک ضربه سر، تک‌گل بازی را به ثمر رساند.

قدوس که در پایان فصل قبل از برنتفورد جدا شده بود، شایعات زیادی درباره آینده‌اش در رسانه‌ها مطرح شد؛ ولی در نهایت دوباره به جمع زنبورها بازگشت و امروز نیز پس از مدت‌ها در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفت و روی تک‌گل بازی اثر مستقیم گذاشت.

1921870

اکانت توئیتری باشگاه برنتفورد با انتشار تصویری، عملکرد بازیکن ایرانی را ستود و نوشت: «پاس گل سامان قدوس باعث شد تا ایران امشب در دیداری دوستانه، 1-0 بلغارستان را شکست دهد.»

نکته جالب این‌که اکانت باشگاه برنتفورد در نوشتن نام قدوس، حرف A را متمایز و با رنگ قرمز نوشته که مخفف کلمه Assist یا پاس گل است. لازم به ذکر است که روز گذشته نیز تولد این بازیکن بود و او وارد 30 سالگی شد.

دیدگاه‌ها