کد خبر : 1963813 | 17 شهریور 1402 ساعت 08:00 | 8K بازدید | 14 دیدگاه

پیام در روز آرام دروازه‌اش را حفظ کرد

دومین کلین‌شیت نیازمند در بازی اروپایی

پیام نیازمند در چهارمین بازی ملی خود توانست برای دومین بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

دومین کلین‌شیت نیازمند در بازی اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، گلر باتجربه سپاهان در روزی که تیمش در بازی‌ای دوستانه مقابل زنیت روسیه به میدان رفت، فرصت حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال را به دست آورد. نیازمند با مصدومیت علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی دیدار با بلغارستان به زمین رفت و توانست دروازه ایران را بسته نگه دارد.

نیازمند در دقیقه 21 دیدار بلغارستان به جای بیرانوند درون چارچوب ایران قرار گرفت. او در دقایقی که با پیراهن ایران بازی کرد، توپ خطرناکی روی دروازه‌اش نیامد و چندان محک جدی‌ای نخورد، اما به هر ترتیب توانست مطمئن درون دروازه عمل کند و گلی دریافت نکند.

گلر محبوب امیر قلعه نویی که حالا جدی‌ترین رقیب علیرضا بیرانوند درون چارچوب تیم ملی ایران محسوب می‌شود، مقابل بلغارستان چهارمین بازی ملی خود را پشت سر گذاشت و برای دومین بار توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

1921940

او در سال 2023 سه بار درون دروازه ایران قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که این آمار در ادامه بازی‌های تیم ملی افزایش هم پیدا کند. بی‌شک حضور گلری مثل نیازمند در ترکیب تیم ملی اتفاق خوبی است . او به واسطه تجربه مناسب و توانایی‌های فنی‌ای که دارد، می‌تواند در کنار سایر گلرها دروازه تیم ملی را بیمه کند.

دیدگاه‌ها