کد خبر : 1963817 | 17 شهریور 1402 ساعت 00:20 | 14.8K بازدید | 20 دیدگاه

تساوی با ولز، همچنان بدون برد

طلسم شرقی بر جان کلینزمن و کره!

شاگردان یورگن کلینزمن در اولین بازی فیفادی مقابل ولز به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.

طلسم شرقی بر جان کلینزمن و کره!

به گزارش "ورزش سه"، کره‌جنوبی از زمان استخدام یورگن کلینزمن تاکنون هنوز نتوانسته بردی را به دست بیاورد و این بار تیم ملی ولز بود که رودرروی کره قرار گرفت تا طلسم سرمربی آلمانی همچنان پابرجا باشد.

نکته جالب در مورد ترکیب امشب کره‌جنوبی حضور 5 بازیکن از لیگ‌های آسیایی بود که سه نفر از آنها در لیگ داخلی کره جنوبی و دو نفر در ادنوک امارات حضور داشتند.

1921952

اولین موقعیت بازی در دقیقه 13 به دست آمد، اما بازیکنان ولز نتوانستند ضربه نهایی را خوب بزنند و گلر کره به راحتی این توپ را مهار کرد. نکته جالب اینکه در ادامه بازی تا آخرین دقیقه نیمه نخست دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی ایجاد کنند تا اینکه دوباره ضربه ویلسون، مهاجم ولز، در اختیار کیم سئونگ گیو، گلر کره، قرار گرفت.

در نیمه دوم نیز باوجود چند حمله از سوی هر دو تیم اما شاگردان یورگن کلینزمن و رابرت پیج، نمایش چندان تماشاگرپسندی را ارائه نکردند تا در یکی از کم‌موقعیت‌‎ترین بازی‌های امروز فیفا، کار با نتیجه صفر-صفر به پایان برسد.

1921949

نکته جالب اینکه کره در بازی امروز تنها یک شوت در چارچوب داشت تا تیم یورگن کلینزمن بدون ایجاد موقعیت خاص روی دروازه ولز زمین را ترک کند.

ولز نیز با تغییرات زیادی که از زمان پایان جام جهانی داشته، در تلاش است تا با نسل جدید سهمیه یورو 2024 را کسب کند که البته فعلا با قرارگیری در رتبه چهارم پایینتر از ترکیه، ارمنستان و کرواسی، دور از یورو به نظر می‌رسد.

1921951

کره جنوبیاین پنجمین بازی یورگن کلینزمن با کره بود که بدون برد به پایان رسید. البته کره در این مدت با تیم‌های بزرگی مانند اروگوئه، کلمبیا، پرو و ولز دیدار کرده و شاید ناکامی در برد چندان هم نتیجه منفی بزرگی برای این تیم نباشد.

کره جنوبی چهار روز بعد در بازی دوستانه دوم به مصاف عربستان با حضور روبرتو مانچینی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها