کد خبر : 1963826 | 17 شهریور 1402 ساعت 00:52 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

مک‌کنی: خودم را به همه اثبات خواهم کرد

چالش حیثیتی کاپیتان آمریکا در ایتالیا

وستون مک‌کنی، کاپیتان آمریکا، تاکید کرد که در بازگشت به یوونتوس می‌خواهد توانایی‌های موردتردید قرارگرفته‌اش را دوباره اثبات کند.

چالش حیثیتی کاپیتان آمریکا در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی نیم فصل دوم فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی در لیدزیونایتد سپری کرد؛ جایی که همراه با این تیم سقوط به دسته یک را تجربه کرد. او در پایان فصل به یوونتوس برگشت، اما در تمام طول فصل نقل و انتقالات در مورد جدایی‌اش از جمع بیانکونری‌ها بحث بود.

با این وجود مک‌کنی در یوونتوس ماندگار شد و در هر سه بازی فصل جدید نیز در ترکیب این تیم حضور داشته است. او در گفت‌وگوی اخیرش تاکید کرد که برای اثبات توانایی‌هایش سرشار از انگیزه است و می‌خواهد ثابت کند که می‌تواند برای تیم بزرگی چون یوونتوس مهره‌ای مثمرثمر باشد.

مک‌کنی در مورد بازگشت به یوونتوس گفت: "همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. هر چیزی ممکن است ظرف یک لحظه تغییر کند. بزرگترین چالش من حفظ آمادگی بدنی‌ام بود. هدفم این بود که با آمادگی کامل در پیش فصل حضور یابم و بهانه دست کسی ندهم."

1921984

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: "بازگشت به یوونتوس آسان نبود، چون آنجا را در زمان بحران ترک کرده بودم. وقتی برگشتم حس می‌کردم که همه چیز را از نقطه صفر شروع کرده‌ام. اما من آماده چنین چالش‌هایی هستم، چون به چنین چیزی در این برهه از فوتبالم نیاز داشتم. می‌خواهم به همه مردم ثابت کنم که چه بازیکنی هستم. می‌خواهم مرا طوری که هستم بشناسند."

ستاره آمریکایی یووه امیدوار به رسیدن به اهدافی است که  برای خودش تعیین کرده است: "در پیش فصل فقط به دنبال ارائه نمایش‌های خوب بودم تا نظر افراد را در مورد خودم تغییر دهم. باید ببینیم این تلاش‌ها به کجا خواهد انجامید. بدیهی است که  شرایط تغییر کرده اما تا رسیدن به بهترین شرایط باید تمرکز و تلاشم را حفظ کنم و به آینده امیدوار باشم."

کاپیتان تیم ملی آمریکا که در حال حاضر برای فیفا دی به کشورش سفر کرده دوست دارد در یوونتوس صاحب همان جایگاهی شود که در آمریکا آن را دارد. او می‌خواهد مثل تیم ملی، در یووه نیز به مهره‌ای تبدیل شود که همه در موردش صحبت می‌کنند و مورد تحسینش قرار می‌دهند.

دیدگاه‌ها