کد خبر : 1963845 | 17 شهریور 1402 ساعت 08:36 | 40.6K بازدید | 6 دیدگاه

اسطوره یونایتد در آستانه بازگشت به فوتبال انگلیس

تیم بیرمنگام سیتی در حال بررسی گزینه‌های جدید برای سرمربیگری این تیم است و تصور می‌شود که وین رونی در صدر لیست باشد.

اسطوره یونایتد در آستانه بازگشت به فوتبال انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، رونی به عنوان گزینه‌ای برای جایگزینی جان یوستاس به عنوان سرمربی بیرمنگام در نظر گرفته شده است. مالکان آمریکایی جدید بیرمنگام در حال بررسی جایگزینی یوستاس با کاپیتان سابق منچستریونایتد و انگلیس هستند، با وجود اینکه این تیم شروع قدرتمندی را هم در فصل جدید چمپیونشیپ داشته است. پس از اینکه شرکت شلبی مالکیت این باشگاه را بدست آورد، مدیریت جدید به دنبال یک سرمربی شناخته شده است.

نام رونی به عنوان یک گزینه جدی مطرح شد، زیرا باشگاه به دنبال پایان دادن به دوری 13 ساله از لیگ برتر است. این حرکت باعث می‌شود رونی با اسطوره فوتبال آمریکایی، تام بریدی، همکار شود که مالک بخشی از سهام باشگاه بیرمنگام است.

ممکن است بیرمنگام پس از اظهارنظرهای اخیر رونی در واشنگتن پست در مورد ناامیدی خود پس از عدم پیشنهاد قرارداد جدید با دی‌سی یونایتد، احساس کرده باشند که می‌توانند با او وارد مذاکره شوند.

رونی گفت: "من از اینکه دو ماه است هیچ تماسی از سوی باشگاه نداشته‌ام کمی ناامید و عصبانی شدم. من یک قرارداد جدید خواستم. می‌توانستیم بنشینیم و در مورد آن صحبت کنیم. ولی پاسخی دریافت نکردم. در هر صورت، من می‌توانم با هر شرایطی کنار بیایم. امیدوار بودم که حداقل در مورد آن صحبت کرده باشیم. اینطور نبوده است. برنامه‌ریزی برای فصل آینده باید ادامه یابد. ترجیح می‌دهم بدانم برنامه چیست زیرا باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم. ما باید هرچه زودتر این کار را انجام دهیم. این واقعیت که ما پاسخی نشنیده‌ایم احتمالاً نشان دهنده یک چیز است، اما من مطمئن هستم که آنها دلایل خود را برای آن خواهند داشت. پس صبر می‌کنم و می‌بینم."

هیچ نشانه‌ای مبنی بر اخراج یوستاس وجود ندارد، با این حال، خبرهایی مبنی  بر احتمال سرمربیگری او در سوانسی و رنجرز منتشر شده است. قرارداد فعلی رونی هم با دی‌سی یونایتد در ماه دسامبر به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها