کد خبر : 1963851 | 17 شهریور 1402 ساعت 08:02 | 49.2K بازدید | 31 دیدگاه

شادی گل جدید لوا: تقلید از هم‌تیمی قدیمی (عکس)

روبرت لواندوفسکی بعد از گلزنی در بازی امشب مقابل جزایر فارو شادی جالبی انجام داد.

شادی گل جدید لوا: تقلید از هم‌تیمی قدیمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان چهارمین دیدار خود در انتخابی یورو 2024 را با پیروزی 2-0 مقابل جزایر فارو به پایان رساند تا 6 امتیازی شده و در رده سوم گروه E قرار بگیرد. چک و آلبانی به ترتیب با یک و دو امتیاز بیشتر از لهستان تیم‌های اول و دوم این گروه هستند.

روبرت لواندوفسکی، ستاره خط حمله لهستان، که شروع خوبی در فصل جدید لالیگا داشته، روند گلزنی های اخیر خود را در تیم ملی کشورش نیز حفظ کرده و هر دو گل لهستان مقابل جزایر فارو را به ثمر رساند.

او که در دو بازی قبلی بارسلونا دو گل سه امتیازی به ثمر رسانده بود امشب در دقایق 73 (پنالتی) و 83 دروازه جزایر فارو را باز کرد تا بهترین بازیکن زمین لقب گرفته و آمار قابل توجه 4 گل در 3 بازی اخیر را به نام خود ثبت کند.

مهاجم لهستانی‌ها بعد از گلزنی مقابل جزایر فارو شادی گل جالبی انجام داد که خیلی زود سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. او برای انجام شادی گلش حرکات معروف ایموجی میمون را اجرا کرد؛ ستاره خط حمله لهستان دستان خود را روی گوش‌ها، دهان و چشم‌هایش گذاشت و مقابل دوربین عکاسان ژست گرفت.

مارکو رویس، ستاره کهنه‌کار دورتموند و دوست صمیمی لواندوفسکی نیز این شادی گل را پیش از این چند بار انجام داده بود. او چندین سال پیش بعد از گلزنی مقابل تیم‌هایی چون بایرن مونیخ و گالاتاسرای شادی گل خود را با الهام از  پازل نماد 3 میمون برگزار کرده بود.

1922046
1922047
1922048

دیدگاه‌ها