کد خبر : 1963852 | 17 شهریور 1402 ساعت 08:05 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

ژیرو: مصدومیتم جدی نیست و دردی ندارم

رفع دغدغه میلان برای دربی: ستاره برمی‌گردد!

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، این اطمینان را به هواداران روسونری داد که در دربی پایتخت حضور خواهد داشت.

رفع دغدغه میلان برای دربی: ستاره برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از پایان فیفا دی یک دیدار بسیار مهم در سری A برگزار می‌شود که طی آن میلان و اینتر از ساعت 19:30 روز شنبه 25 شهریور به مصاف هم خواهند رفت. اولیویه ژیرو در پایان بازی امشب فرانسه-ایرلند به هواداران میلان اطمینان داد که مصدومیتش جدی نیست و به این دربی می‌رسد.

ستاره باتجربه خط حمله میلان امشب یکی از 11 بازیکن ترکیب ابتدایی تیم ملی کشورش در بازی مقابل ایرلند بود، اما به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زودهنگام زمین شد. ژیرو در دقیقه 26 جای خود را به مارکوس تورام داد که گل دوم فرانسه را در دقیقه 48 به  ثمر رساند.

1922050

این مصدومیت باعث نگرانی هواداران میلان شد، چرا که آنها به هیچ عنوان دوست ندارند ستاره خط حمله‌شان را در بازی حساس مقابل اینتر نداشته باشند. ژیرو در پایان بازی با ایرلند این اطمینان را به میلانی‌ها داد که مصدومیتش جدی نیست و به بازی با اینتر خواهد رسید.

او در مورد لحظه مصدومیتش گفت: "در همان مچ پایم که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی روی خطای کیم مین جائه مصدوم شده بود احساس درد داشتم اما چیز مهمی نیست. هفته‌ها بود که دردی نداشتم و به همین خاطر بازی می‌کردم اما امشب متوجه شدم که باید متوقف شوم."

ژیرو تاکید کرد که می‌تواند میلان را در بازی با اینتر همراهی کند: "زیاد نگران نیستم، چون در حال حاضر دردی ندارم. با این حال فردا باید برای اطمینان بیشتر چند آزمایش انجام دهم. حیف شد می‌خواستم امشب بازی کنم اما خب حتما آسیبی وجود داشت که احساس درد کردم و بهتر بود که متوقف شوم. دربی؟ بله  فکر نمی‌کنم مشکلی برای حضور در ترکیب داشته باشم."

1922051

دیدگاه‌ها