کد خبر : 1963861 | 17 شهریور 1402 ساعت 10:49 | 46.5K بازدید | 16 دیدگاه

بازیکنانی را دوست داشتم که کمی گستاخ بودند

یاغی جدید فوتبال انگلیس: الگویم گاسکوئین است!

جیمز مدیسون، ستاره تیم ملی انگلیس، از پل گاسکوئین به عنوان الگوی خود نام برد.

یاغی جدید فوتبال انگلیس: الگویم گاسکوئین است!

به گزارش "ورزش سه"، جیمز مدیسون، هافبک تهاجمی تیم ملی انگلیس، در گفت‌و‌گوی اخیرش مدعی شد به خاطر کار پدرش شیفته پل گاسکوئین شده است. او گفت: "بازی‌های گاززا (گاسکوئین) را به خاطر نمی‌آورم اما پدرم که یک طراح و گرافیست ماهر بود معمولا عادت داشت ویدیوهای گاسکوئین را مونتاژ کند و از آنها کلیپ بسازد. بنابراین من بسیاری از صحنه‌های معروف او را به یاد دارم."

مدیسون با اشاره به علاقه‌اش به بازیکنان جنجالی گفت: "قبل از اینکه یک بازیکن حرفه‌ای شوم طرفدار فوتبال بودم. من عاشق بازیکنانی بودم که شخصیت منحصربفردی داشتند. دوست داشتم بازی بازیکنانی را تماشا کنم که کمی گستاخ و جنجالی بودند! گاسکوئین یک نمونه کامل برای چنین بازیکنانی بود."

او در ادامه خاطره‌ای جالب از گاسکوئین نقل کرد: "من کلیپی را به یاد دارم که در آن دوربین به ترتیب مقابل صورت بازیکنان تیم ملی انگلیس که در حال خواندن سرود ملی بودند قرار می‌گرفت. وقتی نوبت به گاسکوئین رسید او زبانش را بیرون آورد و شروع به ادا درآوردن کرد! من عاشق آن صحنه هستم! همین چیزها بود که باعث می‌شود از تماشا و بازی کردن فوتبال لذت ببرم."

1922069

مدیسون در جریان پیروزی ماه گذشته مقابل بورنموث واکنش جالبی به فحاشی هواداران حریف داشت. او که برای زدن ضربه کرنر به گوشه زمین رفته بود زمانی که با حجم انبوهی از فحش روبرو شد خندید و همه حتی هواداران حریف را به خنده واداشت. ستاره انگلیسی در مورد آن لحظه گفت: "دوست دارم با هواداران تعامل داشته باشم. آن صحنه فقط بخش کوچکی از این کار است. این‌ها کارهای کوچکی هستند که از انجامشان لذت می‌برم و مرا تشنه موفقیت می‌کنند."

مدیسون در پایان صبحت‌هایش گفت: "وقتی بزرگ شدم می‌خواستم از دسته بازیکنانی مثل گاسکوئین باشم که پدرم طرفدارش بود. کریستین اریکسن نیز طی سال‌های اخیر در تاتنهام این نقش را داشت اما بعد از او چنین بازیکنی نداشتیم. من خودم را در این دسته قرار می‌دهم. البته می‌دانم سطح متفاوتی داریم. ولی می‌خواهم سرگرم‌کننده بازی کنیم. اگر از بچگی فوتبال را آغاز کنید هدفتان همین خواهد بود. هیچ سیاستی وجود نخواهد داشت و شما فقط بازی می‌کنید چون عاشق فوتبال هستید."

1922070

دیدگاه‌ها