کد خبر : 1963902 | 17 شهریور 1402 ساعت 14:15 | 25.1K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش مارکا

کابوس اسپانیا در تفلیس تمامی ندارد

اسپانیا هر زمان به تفلیس برای بازی برابر گرجستان می‌رود، باید منتظر یک اتفاق عجیب در این شهر باشد.

کابوس اسپانیا در تفلیس تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم اسپانیا اکنون تیمی کامل است. هرچند دیروز در تمرین کسی غایب نبود، اما کفش بازیکنان و دستکش‌های دروازه‌بان‌ها در عین شگفتی در دسترس نبودند. این وسایل در حال حاضر به هتل محل اقامت تیم در تفلیس رسیده‌اند. 

1921835

دیروز مارکا از کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا در شهر تفلیس، پایتخت گرجستان، گزارش داد که تیم ملی اسپانیا در حالی در این شهر تمرین کرد که مسئولان تدارکات متوجه شدند چمدان‌های حاوی کفش‌ها و دستکش‌های تیم در مادرید جا مانده است.

خبرنگاران اسپانیایی که برای پوشش تمرین امروز لاروخا در کمپ این تیم در تفلیس حضور داشتند عجیب‌ترین تمرین ممکن را دیدند و بازیکنان اسپانیا به جای کفش‌های فوتبال با کتانی‌های شخصی‌شان روی زمین چمن شروع به تمرین کردند.

لوئیس دلافوئنته، سرمربی لاروخا، که از این بی‌برنامگی تدارکات تیم عصبانی بود، دستور داد تمرین زودتر از موعد تمام شود. قرار شد امروز صبح و بعد از رسیدن چمدان‌های کفش‌ها و دستکش‌ها اسپانیا تمرین دیگری را در تفلیس برگزار کند. اتفاقی که لوئیس دلا فوئنته کادرش را مجبور کرد تا جلسه‌ای اضافه را در زمین بوریس پایچادزه طراحی کند که هرگز روز بازی برگزار نمی‌شود.

1921834

در واقع دو دیدار اخیر اسپانیا در تفلیس وجه مشترکش این بوده که آخرین جلسه تمرینی نتوانسته به طور عادی برگزار شود. دو سال پیش، در ماه مارس و در اواسط همه‌گیری کرونا، تمرین اسپانیا تحت هدایت لوئیس انریکه روز قبل از بازی به دلیل قطع برق نیمه‌کاره ماند و بازیکنان سریعا به هتل برگشتند.

دیدگاه‌ها