کد خبر : 1963937 | 17 شهریور 1402 ساعت 16:55 | 82.2K بازدید | 44 دیدگاه

مردی که همه را رائول صدا می‌زد!

بازگشت کیکه به گاوداری: اتهامات سنگین علیه ستین

از ابتدا مشخص بود که دلیل اخراج کیکه ستین از ویارئال فقط ورزشی نبود و به مسائلی دیگر نیز ارتباط داشت. حالا به او اتهامات عجیبی وارد کرده‌اند.

بازگشت کیکه به گاوداری: اتهامات سنگین علیه ستین

به گزارش "ورزش سه"، این که جدایی بین ویارئال و کیکه ستین دلایلی پنهان داشت؛ واضح بود. دلایلی که همه ورزشی نبودند و این هم از زمانبندی اخراج او (پس از چهار بازی در فصل جدید) و هم از بیانیه خداحافظی مربی مشخص بود: «در مورد علل، منصفانه و ناعادلانه، هرکدام از ما آنها را آنگونه که به صلاح خودمان است تعبیر می‌کنیم، پس فرقی نمی‌کند، همیشه می‌گفتم برای انجام کاری که می‌خواهید انجام دهید، باید یک باشگاه بخرید و این یکی مال من نیست.»

واقعیت این است که در چند ساعت اخیر برخی دلایل برکناری کیکه ستین فاش شده است. 

1921515

از فصل گذشته مشخص بود که رابطه او با برخی از بزرگان و قدیمی‌های رختکن تیم ایده‌آل نیست و به گفته سایت رلوو، تیم نتوانست او را تحمل کند و او هم نتوانست آنها را تحمل کند. درواقع شرایط از کنترل خارج شده بود.

ستین به «سهل انگاری کامل» در کارش متهم شد. رسانه فوق گزارش می‌دهد که به محض پایان فصل، ستین برای ادای احترام به خواکین راهی باشگاه بتیس و مراسم ویژه کاپیتان این باشگاه شد. او هیچ برنامه‌ای برای فصل بعد در اختیار مدیران ویارئال قرار نداد و حتی زمان بازگشت به تمرینات پیش فصل را نیز مشخص نکرد. او پس از مراسم خواکین در نهایت به سانتاندر و گاوداری معروفش رفت و یک ماه هیچکس به او دسترسی هم نداشت!

1915790

همچنین چند بازیکن تیم شروع جلسات تمرینی را کمی زود می‌دانستند و همه اینها تنها یک هفته قبل از شروع لالیگا جو تیم را به هم ریخته بود. تا آن زمان سنت این بود که 9:15 صبح همه با هم صبحانه بخورند و 10:30 نیز شروع تمرین باشد. بازیکنان قدیمی مثل رینا، پارخو یا کاپو در این مورد به او گفتند و در ابتدا ستین قبول کرد و گفت که من مستبد نیستم. اگر همه موافق باشند چرا که نه؟ و توافق بین بازیکنان وجود داشت. اما به نظرِ ستین درست نبود. آنها می‌خواستند تمرین را در زمانی شروع کنند که برای مربی دیر به نظر می‌رسید و در نهایت او زیر حرفش زد و پیشنهاد بازیکنان را نپذیرفت. روزی که کاپو دیر به تمرین رسید و جریمه هم شد، اولین سرکشی رخ داد. آن یک حرکت اعتراضی واضح بود و ستین او از یازده نفر مقابل بتیس کنار گذاشت. کاپو با عصبانیت از روی نیمکت در نیمه دوم به زمین رفت و بهترین عملکرد خود را نداشت. شکست تیم، عصبانیت‌های بعدی در رختکن و مشاجره‌ای که به گوش مدیران رسید.

1893816

یکی دیگر از مواردی که به ستین نسبت داده می‌شود این است که اسامی بازیکنان را اشتباه تلفظ می‌کرد. او یرمی پینو را یرای، پپه رینا، میگل و دیوید فوستر آنالیزور تیم، را رائول صدا می‌کرد!

به گزارش رلوو، آخرین تنش، پس از شکست در کادیز (3-1) رخ داد، زمانی که او یک جلسه تمرینی سفارشی را برنامه‌ریزی کرد تا بتواند برای بازی برای اسطوره‌های تیم اسپانیا به سانتاندر برود. این دیگر آخر ماجرا بود.

احتمال برکناری در پایان فصل قبل
تداوم کیکه ستین در این فصل در ویارئال پیش از این و در پایان فصل گذشته با تردیدهایی همراه بود. در واقع، صحبت‌هایی مبنی بر اینکه آندونی ایرائولا، که بعداً به باشگاه بورنموث لیگ برتری پیوست، برای جانشینی او وجود داشت. اما فرناندو روگ (رئیس) اطمینان داد که ستین یک سال باقی‌مانده از قرارداد خود را به پایان خواهد رساند و به این ترتیب موضوع حل شد.

1840388

پیش‌فصل فاجعه‌بار و شروع بد لیگ
جدای از رابطه بد او با بزرگان تیم، نتایج نیز کمکی به او نکردند. پس از یک پیش فصل که ویارئال شکست‌های متعددی را پذیرفت (سن گالن (6-1)، هانوفر 96 (3-0)، اسپورتینگ پرتغال (3-0) یا نیوکسل (4-0))، زیردریایی‌ها شروع خوبی هم در فصل جدید نداشتند. فصل با سه امتیاز حاصل از یک برد و سه باخت شروع شد و تیم به رده پانزدهم رفت. آنها مایورکا (0-1) را شکست دادند و به بتیس (1-2)، بارسا (3-4) و کادیز (3-1) باختند.

گل‌های خورده زیاد
نکته قابل توجه دیگر این واقعیت است که آنها در این چهار بازی 9 گل دریافت کرده‌اند، تیم دوم لیگ از این حیث مشترک با آلمریا و تنها بهتر از گرانادا (12 گل خورده).

دیدگاه‌ها