کد خبر : 1963951 | 18 شهریور 1402 ساعت 02:27 | 53.9K بازدید | 20 دیدگاه

گزارش لوپاریزین

رئال به قول امباپه اطمینان دارد

رئال مطمئن است که در تابستان سال بعد کیلیان امباپه به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود.

رئال به قول امباپه اطمینان دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید نقشه راه خود برای جذب کیلیان امباپه را تغییر نداده است. رئال سه سال است که مهاجمی بزرگ را به خدمت نگرفته و منتظر آمدن ستاره فرانسوی است. در تمام سال‌های اخیر رئال برای محافظت از کریم بنزما برای او رقیب بزرگ جذب نکرد ولی کریم تابستان امسال خودش تصمیم به جدایی و رفتن به الاتحاد گرفت. 

جدایی او باعث شد که خط حمله رئال تنها با چهار مهاجم به حداقل نفرات برسد و  با مصدومیت وینیسیوس، رئال یک ماه دیگر نیز با سه مهاجم باید به بازی ادامه دهد.

1920285

به نظر می‌رسد باشگاه رئال مادرید، ستاره فرانسوی را به خاطر اتفاقات تابستان سال گذشته که تصمیم به تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن گرفت، بخشیده باشد. طبق ادعای لوپاریزین، عدم اقدام رئال برای خرید امباپه برای تابستان امسال در هماهنگی با خود بازیکن بوده است. هم امباپه با ماندن در پی اس جی تا پایان قراردادش سود مالی خوبی می‌کند و هم رئال مجبور به هزینه‌ای 250 میلیون یورویی نشد.

1919687

تا به امروز امباپه از تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن خودداری کرده و انواع تهدیدات ناصر الخلیفی را هم متحمل شده است. علی‌رغم فرستاده شدن به گروه نامطلوب‌ها و محروم شدن از تور آسیایی، او واکنش تندی نشان نداد.

 لوپاریزین نوشته که رئال اطمینان دارد امباپه بر سر حرفش می‌ماند و سال آینده به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود. امباپه هم می‌داند که در صورت تمدید، رویای بازی برای رئال را باید برای همیشه فراموش کند چون باشگاه مادریدی هرگز با الخلیفی مذاکره مستقیم نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها