کد خبر : 1963961 | 17 شهریور 1402 ساعت 18:13 | 6.3K بازدید | 6 دیدگاه

اتفاقات خوب و بزرگی را رقم می‌زنیم

بازیکن تیم امید: مردم برایمان انرژی مثبت بفرستند

هافبک تیم فوتبال امید معتقد است اعضای این تیم تمام تلاش خود را برای خوشحالی مردم ایران خواهند کرد.

بازیکن تیم امید: مردم برایمان انرژی مثبت بفرستند

به گزارش "ورزش سه"، امیر جعفری هافبک تیم امید که همراه با سایر شاگردان رضا عنایتی در ازبکستان بسر می‌برد، در فاصله یک روزه تا دیدار با افغانستان در مقدماتی قهرمانی آسیا گفت وگویی را درباره وضعیت تیمش انجام داد.

جعفری درباره برد تیم امید مقابل هنگ کنگ گفت: امیدوارم هواداران فوتبال از برد قبلی ما خوشحال شده باشند. هنگ کنگ خیلی تیم ضعیفی نبود و خیلی قدرتمند بازی کرد. خداراشکر که بازی را با نتیجه‌ای خوب بردیم و مردم را خوشحال کردیم.

1922210

او درباره بازی با افغانستان افزود: شناخت زیادی از افغانستان نداریم اما فکر می‌کنم تیم خوبی است. با تمام قدرت در زمین حاضر می‌شویم و امیدوارم در نهایت در کشور ازبکستان تیم این کشور را شکست بدهیم.

هافبک گل گهر و تیم امید درباره جو حاکم بر اردوی ازبکستان تاکید کرد: بچه‌ها همه باهم رفیق هستند. کادرفنی رابطه خوبی با بازیکنان دارد. رفاقت زیادی در تیم وجود داریم و یکدست هستیم. نفرات تازه وارد با بازیکنان دیگر ارتباط خوبی دارند و فکر می‌کنم اتفاقات خوب و بزرگی برای ما رخ بدهد.

جعفری در پایان افزود: از مردم می‌خواهم برای ما انرژی مثبت بفرستند و برایمان دعا کنند. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها