کد خبر : 1963977 | 18 شهریور 1402 ساعت 03:15 | 33.5K بازدید | 13 دیدگاه

خشم اسطوره یونایتد: این ستاره همه را خسته کرد

رایان گیگز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که جیدون سانچو چاره دیگری برای اریک تن‌هاخ نگذاشته است.

خشم اسطوره یونایتد: این ستاره همه را خسته کرد

به گزارش "ورزش سه"، درگیری بین تن‌هاخ و سانچو جدی شده و به نظر می‌رسد که این بازیکن دیگر جایی در منچستریونایتد نداشته باشد و در اولین فرصت از این باشگاه جدا شود. 

سرمربی شیاطین سرخ پیش از این با عدم استفاده از این بازیکن نشان داده بود که علاقه و باوری به او ندارد و شرایط به شکلی پیش رفت که او مجبور شد این مسائل را به صورت علنی اعلام کند و همین اتفاق شروع جنجالی غیرمنتظره برای یونایتد بود. 

سانچو در پاسخ به تن‌هاخ ساکت نماند و مدعی شد که مربی تیمش از او به عنوان یک قربانی استفاده کرده تا عدم نتیجه‌گیری تیمش در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر انگلیس در فصل جدید را توجیه کند و حالا این وضعیت باعث ناراحتی دیگر بازیکنان این تیم هم شده است. 

1921578

گیگز در این باره به کانال یوتیوب Webby & O’Neil گفت: «به نظر می‌رسد که تن‌هاخ همه راه‌ها را با سانچو امتحان کرده است. این آخرین تیر ترکش او بود. وقتی این بازیکن به یونایتد آمد، من هم بسیار طرفدارش بودم. فکر می‌کردم می‌تواند بهتر شود، پیشرفت کند اما این اتفاق رخ نداد. 

این آخرین راهی بود که تن‌هاخ امتحان کرد تا بتواند این بازیکن را هرچه زودتر به خودش بیاورد. همه چیز بستگی به خود سانچو داشت تا این تصمیم را بگیرد که بهتر از قبل تمرین و بازی کند و به مربی‌اش نشان دهد که اشتباه کرده است. تجربه من در زمان حضور در یونایتد می‌گوید که تمرینات از دیدارها سخت‌تر هستند. بنابراین اگر سانچو خودش را در تمرینات ثابت نکند، کار تمام شده است.» 

دیدگاه‌ها