کد خبر : 1964017 | 17 شهریور 1402 ساعت 23:21 | 28K بازدید | 7 دیدگاه

پیام ستاره اسپانیا پس از هت‌تریک مقابل گرجستان

آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا، به هت‌تریک کردن با پیراهن تیم ملی کشورش افتخار می‌کند.

پیام ستاره اسپانیا پس از هت‌تریک مقابل گرجستان

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، در بازی مقابل گرجستان در دور مقدماتی یورو 2024 هت‌تریک کرد. او اکنون 33 گل ملی دارد و با رکورد داوید سیلوا تنها 2 گل فاصله دارد.

موراتا پس از بازی گفت: "امیدوارم همینطور ادامه بدهیم، خیلی خوشحالم و از تمام هم تیمی‌هایم سپاسگزارم. من خیلی به بازی کردن برای اسپانیا افتخار می‌کنم و امیدوارم که گل‌های بیشتری بزنم."

بولت پرسپولیسبازی؟

این یک پیروزی اساسی در این مرحله مقدماتی برای ماست. گرجستان از نظر تئوری باید در صدر باشد و باعث می‌شود بسیاری از رقبا در ورزشگاه آن‌ها کار سختی داشته باشند. ما خوب پیش رفتیم، همه چیز طبق خواسته ما پیش رفت، ریتم خوبی داشتیم و بازی فوق العاده‌ای بود. باید همیشه با همین نگرش برای پیروزی به میدان برویم و این در برابر قبرس هم صدق می‌کند زیرا ما نماینده اسپانیا هستیم و هر بار که این پیراهن را می‌پوشیم فوق العاده است.

1922308

بولت پرسپولیستعداد گل‌های زیاد در این بازی؟

پیام ما واضح بود، ما می‌خواستیم به فشار دادن پدال گاز ادامه دهیم. ما این بلوغ را داشتیم که بازی را آرام کنیم و در نیمه دوم چند گل دیگر به ثمر برسانیم. این نتایج وجود دارد، اما نمی‌توانند ما را گیج کنند، ما باید قدم به قدم پیش برویم، ما اسپانیا هستیم و باید به دور بعد صعود کنیم.

دیدگاه‌ها