کد خبر : 1964022 | 18 شهریور 1402 ساعت 06:02 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

همه بچه‌ها مقابل هنگ کنگ خوب بودند؛

ستاره تیم امید: باید طلسم المپیک را بشکنیم

مهدی هاشم نژاد نسبت به انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین، متواضعانه از عملکرد هم‌تیمی‌هایش تقدیر می‌کند.

ستاره تیم امید: باید طلسم المپیک را بشکنیم

به گزارش ورزش سه، بعد از دیدار امید ایران و هنگ کنگ، مهدی هاشم نژاد بود که بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. این بازیکن در مورد شرایط تیم امید به خبرنگار ما گفت: همانطور که می‌دانید ما الان در بازی‌های مقدماتی برای حضور در المپیک هستیم که امیدواریم بعد از سال‌ها کشورمان به این مسابقات راه پیدا کند. تیم یک دست و همدلی داریم. همینطور کادر بسیار خوب و بازیکنانی که همه باکیفیت و خیلی خوبی در تیم‌هایشان هستند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین کارایی‌مان را در زمین داشته باشیم. باید برای پرچم کشورمان بجنگیم و انشاالله این طلسم بعد از سال‌ها شکسته بشود.

این بازیکن که گلش مردود شد گفت: در بازی احساس می‌کردم که آفساید نبود ولی بعد که فیلم را دیدم یک نیم تنه بدنم جلوتر بود.

هاشم نژاد در مورد اینکه او به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد بیان کرد: به نظر من همه بازیکنان بهترین خودشان بودند و حالا یک انتخابی بوده که از طرف و نظر آن‌ها بوده است. همه خوب بودند و امیدوارم در دو بازی باقی مانده هم بهترین عملکرد را داشته باشیم و انشاالله بتوانیم از هر دو بازی سربلند بیرون بیاییم و به مرحله بعد صعود کنیم.

این بازیکن در پایان افزود: من در تراکتور هم خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم از نظر خودم و از آمادگی بالایی برخوردارم. بحث این است که آدم در تمرینات تلاش خودش را بکند. مربی هم از این قضیه صد در صد اطلاع دارد و مطمئنم که رفته رفته شرایط خودم و شرایط تیم‌مان خیلی تغییر می‌کند. انشاالله که از مدعی‌های قهرمانی باشیم.

دیدگاه‌ها