کد خبر : 1964031 | 18 شهریور 1402 ساعت 00:32 | 108.7K بازدید | 117 دیدگاه

درخشش ناواس کاستاریکا را نجات داد

شکست عربستان با مانچینی در سنت جیمز پارک

تیم ملی فوتبال عربستان در یک دیدار دوستانه که در استادیوم خانگی نیوکاسل برگزار شد، برابر کاستاریکا تن به شکست داد.

شکست عربستان با مانچینی در سنت جیمز پارک

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای دوستانه که در فیفا دی جاری برگزار شد، تیم فوتبال عربستان در استادیوم سنت جیمز پارک به مصاف کاستاریکا رفت و با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد تا روبرتو مانچینی کارش را روی نیمکت سعودی‌ها با باخت آغاز کند.

کاستاریکا در نخستین موقعیت جدی خود به گل رسید. ارسال جوئل کمپل حوالی نقطه پتالتی به فرانسیسکو کالوو رسید و با توجه به خروج اشتباه نواف العقیدی، بازیکن کاستاریکا از موقعیت پیش آمده نهایت بهره را برد و زودتر از گلر سعودی‌ها، روی توپ اثر گذاشت و با ضربه سر، دروازه عربستان را باز کرد.

1922337

روی اشتباه عجیب سنگربان عربستان، تیم حریف تا آستانه گلزنی پیش رفت. پس از آنکه نواف العقیدی نتوانست پاس رو به عقب را به خوبی کنترل کند، توپ از پای او فاصله گرفت و به جوئل کمپل رسید و او با یک ضربه نرم قصد داشت تا دروازه خالی عربستان را باز کند ولی حسن التمبکتی توپ را از روی خط برگشت داد.

کاستاریکا در دقیقه 32 به گل دوم خود رسید که کاملا مشابه گل اول بود. ارسال جیمی مارین به تیر دوم رسید که مانفرد اوگالده از موقعیت پیش آمده نهایت بهره را برد و زودتر از یاسر الشهرانی روی توپ اثر گذاشت و با ضربه سر، دروازه عربستان و نواف العقیدی را باز کرد.

1922338

در دقیقه 55 کاستاریکا صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شد. ضربه دیدنی وئل کمپل را نواف العقیدی با واکنشی به موقع چسبیده به پایه تیرک دروازه برگشت داد که توپ او به آلخاندرو بران رسید و ضربه این بازیکن به تیرک برخورد کرد و دوباره به العقیدی رسید.

عربستان در دقیقه 67 جدی‌ترین موقعیت خود را خلق کرد. شوت روی پا و پرقدرت سالم الدوسری پس از واکنش کیلور ناواس، با برخورد به تیرک افقی دروازه راهی کرنر شد. سعودی‌ها روی همین کرنر به گل اول دست یافتند. ارسال سالم الدوسری در محوطه جریمه با ضربه سر حسن التمبکتی در تیر دوم به فراس البریکان رسید و این بازیکن با یک تأثیرگذاری روی توپ، علی البلیهی را مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن به گل نخست تیم مانچینی تبدیل شد.

1922340

یک بار دیگر کیلور ناواس سد راه گلزنی سالم الدوسری شد. شوت این بازیکن در دقیقه 72 و از پشت محوطه جریمه در آستانه ورود به دروازه بود که ناواس با یک شیرجه تماشایی، توپ را از گوشه دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد. کاستاریکا در دقیقه 89 و برخلاف جریان بازی به گل رسید. روی یک اشتباه در خط دفاعی عربستان، توپ به راندال لیل رسید و این بازیکن با یک شوت زمین به گوشه دروازه، اختلاف را افزایش داد.

در نهایت نیز این بازی با نتیجه سه بر یک به سود کاستاریکا به پایان رسید تا مانچینی در نخستین تجربه حضور روی نیمکت عربستان، بازی را واگذار کند.

دیدگاه‌ها