کد خبر : 1964038 | 18 شهریور 1402 ساعت 07:43 | 13.5K بازدید | 9 دیدگاه

سبک خودمان را داریم و نتیجه می‌گیریم

باکینگهام و رویای شکست نیمار و نساجی!

با وجود هیجان بالا از همگروهی الهلال سرمربی مومبای سیتی، تمرکز را عامل موفقیت می‌داند.

باکینگهام و رویای شکست نیمار و نساجی!

به گزارش "ورزش سه" مومبای سیتی به همراه نساجی مازندران، ناوباهور ازبکستان و الهلال عربستان، گروه D رقابت‌های آسیا را در این فصل تشکیل می‌دهند. در مصاحبه با وبسایت رسمی AFC دس باکینگهام سرمربی انگلیسی هندی‌ها اولویت را حفظ آرامش و تمرکز اعلام کرده، او گفت: "قرعه هیجان انگیزی است. به وضوح بازی بسیار سختی داریم اما صرف نظر از هر قرعه‌ای تمام بازی‌های آسیا سخت هستند."

سرمربی ۳۸ ساله نماینده هند اضافه کرد: "هدف ما در این دوره مانند سال گذشته ارائه سبک فوتبال خودمان است، همانطور که در دوره گذشته در سه بازی از شش بازی توانستیم نتیجه بگیریم."

در فصل ۲۰۲۲ مومبای سیتی تاریخ‌ساز شد و اولین تیم هندی در مسابقات AFC شد که موفق به پیروزی در مرحله گروهی می‌شود. آنها نیروی هوایی عراق را دو بر یک شکست دادند. سفر آسیایی مومبای سیتی با ۷ امتیاز به پایان رسید و چیزی نمانده بود تا آنها به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا بپیوندند. آنها امیدوارند در این فصل عملکرد بهتری نسبت به دوره گذشته داشته باشند.

دس باکینگهام می‌گوید: "ما می‌دانیم با حضور در این رویداد، باشگاه، منطقه و از همه مهم‌تر کشور هندوستان را نمایندگی می‌کنیم. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نمایش درخوری داشته باشیم"

سرمربی مومبای با اشاره به خریدهای این فصل لیگ عربستان و به ویژه امضای نیمار، حضور او و بازیکنان با کیفیت دیگر را در هند برای بازیکنان و هواداران هیجان انگیز توصیف کرد. "حالا باید روی این تمرکز کنیم که چه کاری را قرار است انجام دهیم و از انجام دادن آن در حال فوتبال بازی کردن، لذت ببریم."

مومبای سیتی در اولین دیدار این فصل خود میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

دیدگاه‌ها