کد خبر : 1964057 | 18 شهریور 1402 ساعت 08:39 | 46.1K بازدید | 4 دیدگاه

از آغوش نیمار به بغل بنزما:

گلر معروف عربستان بار و بندیل بست

رسانه‌های سعودی فاش کردند که عبدالله المعیوف، دروازه‌بان الاتحاد، روز گذشته در باشگاه الهلال حاضر شد تا با همکاران سابق خود خداحافظی کند و وسایل شخصی خود را بردارد.

گلر معروف عربستان بار و بندیل بست

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد قرارداد خود را با المعیوف به مدت دو سال منعقد کرده و در رسانه رسمی خود نوشت: تمام موفقیت‌های دروازه‌بان کهنه‌کار 36 ساله، در دوران حرفه‌ای بعدی خود با ما خواهد بود.

المعیوف نیز پس از پیوستن به الاتحاد در کلیپ خوشامدگویی گفت: الحمدلله امروز قراردادم امضا شد و امیدوارم ان‌شاءالله حضورم پر از موفقیت و قهرمانی باشد. از تمام هواداران سپاسگزارم که مرا پذیرفتند.

1922384

المعیوف در ماه‌های اخیر از ترکیب اصلی الهلال دور ماند و پس از حضور یاسین بونو، دروازه‌بان ملی‌پوش مراکشی، در الهلال تصمیم به جدایی گرفت.

المعیوف سال ۲۰۱۶ از الاهلی به الهلال آمده بود و نقش مهمی در‌ موفقیت‌های تیم آبی‌پوش شهر ریاض داشت. او 19 عنوان قهرمانی را با باشگاه الهلال و الاهلی در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده است که مهمترین آنها 7 بار لیگ عربستان، دو بار لیگ قهرمانان آسیا و 6 بار جام حذفی است. این گلر کهنه‌کار در مجموع در 238 بازی با پیراهن الهلال به میدان رفت، 225 گل دریافت کرد و در 92 بازی موفق به کلین‌شیت شد.

دیدگاه‌ها