کد خبر : 1964072 | 18 شهریور 1402 ساعت 09:26 | 5.4K بازدید | 5 دیدگاه

شکایت عجیب یواف‌سی از اتحادیه بالش‌بازی!

یو اف سی، اتحادیه جهانی مبارزات آزاد، از پی اف سی یا "اتحادیه مبارزه با بالش" شکایت می‌کند!

شکایت عجیب یواف‌سی از اتحادیه بالش‌بازی!

به گزارش "ورزش سه"، یو اف سی از یک اتحادیه ورزشی عجیب که در آن بنا به مبارزه با بالش قرار داده شده، به دلیل شباهت اسم و لوگو شکایت می‌کند.

مبارزه با بالش ممکن است برای شرکت میلیارد دلاری یو اف سی دانا وایت تهدید چندانی به نظر نرسد، اما این ورزش جدید در حال گسترش است. در مسابقات عادی این ورزش جدید، شرکت‌کنندگان از طیف‌های وسیعی می‌آیند، عمدتاً اینفلوئنسرها و مدل‌ها، البته برخی از مبارزان "ام ام ای" هم توسط این سازمان بالش به دست وارد رینگ مبارزه شده‌اند!

ایستلا نونس، مارکوس بریماژ و مارکوس پرز، مبارزان کهنه کار یو اف سی، هم در این رقابت ها شرکت کرده‌اند، و با توجه به اینکه شبکه "ای اس پی ان" در حال پخش رقابت های آنهاست، پی اف سی هم نشان تجاری خودش را در شبکه‌های تلویزیونی رواج می‌دهد. چیزی که خشم یو اف سی را برانگیخته است.

1922408

شکایت یو اف سی به دلیل شباهت در فونت و لوگوی دو شرکت است، البته شرکت رقیب تا کنون این مشابهت را رد کرده است و آن را برای یک شکایت قانونی ناکافی می‌داند.

این فرنچایز شناخته شده، از یک لوگوی ساده با حروف "UFC" به رنگ قرمز روشن به عنوان نماد خود استفاده می‌کند.

برند PFC با حروف رنگی و فونت مشابه «PFC» را در بالای عبارت «Pillow Fight Championship» قرار داده است.

1922409

علی‌رغم اختلاف نظر این دو شرکت، پی اف سی از آن زمان به منظور نفی هرگونه سردرگمی، حروف خود را به رنگ نارنجی تغییر داده است. استیو ویلیامز، مدیرعامل پی اف سی، از استدلال غول‌های "ام ام ای" تعجب کرده است و به نیویورک پست گفت: "مضحک است. از 100 میلیون کامنتی که در شبکه‌های اجتماعی داشتیم هیچکس چنین شباهتی را ذکر نکرده است و آنها از ما شکایت می‌کنند."

و هنگامی که از او پرسیده شد که آیا در مبارزه با بالش مقابل وایت قرار خواهد گرفت یا خیر، افزود: "بله، قطعاً دوست دارم دانا را به رینگ بیاورم. او یک دهه جوان‌تر است و تمام زندگی‌اش را در کنار مبارزان ام ام ای گذراند، اما من 100 درصد مطمئن هستم که در راند اول بدن لاغرمردنی او را زیر پا می‌گذارم.»

1922410

در پی اف سی، مبارزان مجهز به بالش‌های شش بند هستند که باید همیشه به بدنشان وصل باشد. مبارزان در سه راند 90 ثانیه‌ای مبارزه می‌کنند و به دنبال کسب امتیاز برای ضربه به سر، ضربه کامل 360 درجه و ناک اوت حریف هستند.

وبسایت این فرنچایز قوانین جالب این ورزش را شرح می‌دهد و تصریح می‌کند که آنها نمی‌توانند بازوی آزاد خود را مستقیماً در مقابل خود نگه دارند، نباید بر سر هم فریاد بکشند و نباید بیش از سه ثانیه ثابت بمانند.

دیدگاه‌ها