کد خبر : 1964109 | 18 شهریور 1402 ساعت 11:54 | 14.3K بازدید | 35 دیدگاه

تکذیب عربستان: علاقه‌ای به لیگ قهرمانان اروپا نداریم!

مایکل، امنالو، مدیر فوتبال لیگ حرفه‌ای عربستان، تلاش این لیگ برای حضور چند باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا را تکذیب کرد.

تکذیب عربستان: علاقه‌ای به لیگ قهرمانان اروپا نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته گذشته شایعات بسیاری درباره تلاش مقامات عربستان برای حضور قهرمان لیگ این کشور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به گوش رسیده بود.

بسیاری معتقد بودند که دست و دلبازی مقامات عربستانی و هزینه‌هایی که آنها حاضر به انجامش هستند باعث شده که این شانس را داشته باشند که به زودی حتی در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور پیدا کنند و این موضوع با مخالفت‌هایی هم از سوی فوتبال‌دوستان همراه شده بود.

حالا امنالو که پیش از این مدیر فوتبال باشگاه چلسی بود و حالا در فوتبال عربستان مشغول به کار است، به کلی شایعات مربوط به این موضوع و تلاش این کشور برای حضور در لیگ قهرمانان را تکذیب کرده است. 

1918441

او در این باره به تاک اسپورت گفت: «من نمی‌دانم که این شایعات از کجا آمده است. فکر می‌کنم این رویای بزرگ فردی بوده که انتظار زیادی از این لیگ در آینده داشته است. فکر می‌کنم در حال حاضر هدف ما فقط این است که بتوانیم گام‌های کوچک رو به جلو برداریم. 

این گام‌ها کوچک هستند اما کیفیت زیادی دارند. قدم اول این است که بتوانیم لیگ عربستان را به ثبات کامل برسانیم، کاری کنیم که برای هوادارانمان بسیار جذاب شود و هوادارانی را از سراسر دنیا جلب کنیم که به کاری که ما در حال حاضر مشغول انجامش هستیم توجه کنند.»

دیدگاه‌ها