کد خبر : 1964111 | 18 شهریور 1402 ساعت 12:08 | 35.7K بازدید | 12 دیدگاه

ضرر 200 هزار یورویی اسپانیا برای سوتی تاریخی

فدراسیون فوتبال اسپانیا برای رساندن کفش بازیکنان و دستکش دروازه‌بان‌ها به تفلیس متحمل هزینه‌ای 200 هزار یورویی شد.

ضرر 200 هزار یورویی اسپانیا برای سوتی تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب توانست با برتری 1-7 برابر گرجستان گام بلندی برای صعود به دور نهایی یورو 2024 بردارد. لاروخا که در هفته‌های اخیر به خاطر جنجال لوئیس روبیالس (رئیس سابق فدراسیون) کانون توجهات بود و حتی لوئیس دلافوئنته (سرمربی) تا آستانه اخراج هم پیش رفت، کار دشواری برای غلبه بر میزبانش نداشت و هفت گل به ثمر رساند. ستاره میدان آلوارو موراتا بود که هت تریک کرد و لامین یامال هم اولین گل ملی خود را در 16 سالگی زد.

1922140

اسپانیا روز قبل از بازی ولی با مشکلی عجیب روبه‌رو شده بود. تیم ملی اسپانیا در حالی در تفلیس تمرین کرد که مسئولان تدارکات متوجه شدند چمدان‌های حاوی کفش‌ها و دستکش‌های تیم در مادرید جا مانده است.

خبرنگاران اسپانیایی که برای پوشش تمرین امروز لاروخا در کمپ این تیم در تفلیس حضور داشتند عجیب‌ترین تمرین ممکن را دیدند و بازیکنان اسپانیا به جای کفش‌های فوتبال با کتانی‌های شخصی‌شان روی زمین چمن شروع به تمرین کردند.

1921836

در نهایت مسئولان فدراسیون برای رساندن هر چه سریع‌تر کفش و دستکش به بازیکنان، یک هواپیما اجاره کردند و هزینه برگشت این هواپیما به اسپانیا را نیز پرداخت کردند تا در مجموع متحمل خسارت 200 هزار یورویی شوند. یک اشتباه از تیم تدارکات باعث شد تا فدراسیون فوتبال اسپانیا 200 هزار یورو ضرر کند و احتمالا باید منتظر تنبیه سخت و حتی اخراج باشند.

دیدگاه‌ها