کد خبر : 1964116 | 18 شهریور 1402 ساعت 12:22 | 19.6K بازدید | 17 دیدگاه

ترکیب عربستان، منتخبی از رقبای پرسپولیس و نساجی!

در ترکیب روز گذشته عربستان برابر کاستاریکا، 10 بازیکن النصر و الهلال به میدان رفتند.

ترکیب عربستان، منتخبی از رقبای پرسپولیس و نساجی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عربستان روز گذشته طی یک دیدار تدارکاتی که در استادیوم سنت جیمزز پارک برگزار شد، با نتیجه 2 بر یک برابر کاستاریکا تن به شکست داد. نکته قابل توجه، حضور 10 بازیکن الهلال و النصر در این مسابقه بود، بازیکنانی که باید به زودی برابر پرسپولیس و نساجی به میدان بروند.

در درون دروازه، نواف العقیدی قرار گرفته بود. سنگربان جوان النصر که البته عملکرد بسیار ضعیفی داشت و هواداران این تیم را ناامید کرد. هر چهار بازیکن تیم مانچینی در خط دفاعی را نفراتی از الهلال تشکیل داده بودند. یاسر الشهرانی، علی البلیهی، حسان التمبکتی و سعود عبدالحمید بازیکنان الهلال هستند که از ابتدا به میدان رفتند.

1922478

در خط میانی نیز محمد کنو از الهلال و عبدالله الخیبری از النصر بازی کردند. دو وینگر راست و چپ سعودی‌ها نیز بازیکنانی از دو تیم بزرگ شهر ریاض بودند. سالم الدوسری در سمت چپ و عبدالرحمن غریب در سمت راست که برای الهلال و النصر بازی می‌کنند.

این 9 بازیکن از ابتدا در ترکیب تیم ملی عربستان حضور داشتند و در دقیقه 69، عبدالله الحمدان، به میدان رفت تا شمار بازیکنان الهلال و النصر در این بازی به عدد 10 برسد. این در شرایطی است که مانچینی فقط 2 تعویض را در جریان بازی دیروز انجام داد و نفراتی چون عبدالاله العمری و سلطان الغنام از النصر و ناصر الدوسری از الهلال نیز می‌توانستند با حضور در زمین بازی، این آمار را افزایش دهند.

1922479

پرسپولیس باید نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را برابر النصر برگزار کرده و در تاریخ 28 شهریور به مصاف این تیم برود. نساجی نیز دومین بازی خود در این پیکارها را در تاریخ 11 مهر برابر الهلال برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها