کد خبر : 1964128 | 18 شهریور 1402 ساعت 12:56 | 19.1K بازدید | 23 دیدگاه

نامداری: باید بالای سر دروازه‌بان‌های تیم باشم

تحلیل مربی نساجی از الهلال: منتخب جهان است!

مربی دروازه‌بان‌های نساجی معتقد است تیمش تلاش می‌کند نماینده شایسته‌ای برای ایران و مازندران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

تحلیل مربی نساجی از الهلال: منتخب جهان است!

به گزارش "ورزش سه"، اشکان نامداری یکی از افرادی است که در کلاس مربیگری درجه A آسیا حضور یافته است. او درباره این دوره کلاس مربیگری گفت: باعث خوشحالی است پس از سال‌ها در اینجور مواقع کنار هم جمع می‌شویم و در کنار کسب تجربه بیشتر و ارتقای سطح فنی و دانش مربیگری خود، در این کلاس خوب از لحاظ نظم و فنی شرکت می‌کنیم‌. ۲ تن از بهترین اساتید بالای سر ما هستند و نگاه تیز و موشکافانه‌ای نسبت به همه مسائل دارند. قطعا پس از این کلاس پیشرفت خیلی خوبی خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم بازیکنان صالح، سالم و خوبی را در آینده تحویل فوتبال کشور بدهیم.

مربی گلرهای نساجی درباره وضعیت تیمش قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الهلال عربستان بیان کرد: تقریبا با تیم منتخب جهان بازی داریم‌، اما بی کار ننشسته‌ایم. امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‎ای برای فوتبال کشورمان باشیم.

نامداری افزود: اولین بازی ما با بمبئی سیتی هندوستان است‌ و تدارک خوبی برای سفر به هند دیده‌ایم. بچه‌ها آماده هستند. امروز پس از حضور در کلاس به محل تمرین تیم می‌رویم و باید حتما بالای سر دروازه‌بان‌های نساجی باشم. امیدوارم بتوانیم برای اولین بار مردم خوب مازندران را با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان خوشحال کنیم. امیدوارم در مرحله اول نماینده خوبی برای فوتبال کشور و استان مازندران باشیم.

1704899

مربی دروازه‌بان‌های نساجی در خصوص اینکه مهدی رحمتی اعلام کرده شاگردانش نباید تحت فشار قرار بگیرند، گفت: فشار چندانی نیست. نمی‌توان سر مردم شهرهایی که فوتبال را می‌فهمند، کلاه گذاشت. اگر خوب و بد بازی کنید می‌فهمند. شهری مثل قائمشهر و استانی مثل مازندران مردمش فهیم هستند و می‌دانند فوتبال را خوب بازی می‌کنید یا خیر‌. در ۳ بازی ابتدایی خانگی طرفداران ایستاده مردم را تشویق کردند. آنها می‌دانند قبل از شروع فصل بدنسازی سنگینی برای لیگ قهرمانان، لیگ برتر و 45 بازی داشتیم و می‌دانند تیم شرایط سختی دارد. به هماهنگی نزدیک شدیم.

وی در پاسخ به احتمال جذب ماشاریپوف گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و حتما مدیریتی و آقای رحمتی مطرح شده، حرفی نشنیدم اما بازیکن بزرگی است.

دیدگاه‌ها