کد خبر : 1964133 | 18 شهریور 1402 ساعت 13:15 | 18.1K بازدید | 5 دیدگاه

در شب برد 5 گله برابر لتونی

دالیچ و کرواسی با این دو ستاره غم ندارند

در شب درخشش برونو پتکوویچ و لوکا مودریچ، کرواسی به راحتی توانست پنج گل به لتونی بزند و در گروه خود هفت امتیازی شود.

دالیچ و کرواسی با این دو ستاره غم ندارند

به گزارش "ورزش سه"، دیشب برابر لتونی، پتکوویچ هر آنچه دالیچ نیاز داشت را برآورده کرد. مودریچ؟ مثل همیشه بازی شاعرانه در میدان. در این بازی در رویویکا، لتونیایی‌ها متوجه شدند، وقتی در برابر برنده توپ طلا بازی می‌کنید چه معنایی دارد.

گرگ‌های بالتیک، لتونی را مانند سوپ جو معروف این کشور لیس زدند و بی سر و صدا هفت امتیازی شده و بالاتر از ارمنستان قرار گرفتند. همچنان با دو بازی و سه امتیاز کمتر از ترکیه صدرنشین.

1922501

پس از 13 دقیقه کرواسی توسط پتکوویچ و ایوانوچک به دو گل رسید تا مشخص شود لتونی یک شب کابوس‌وار را پیش رو دارد.

لتونی به زودی فهمید که برابر کرواسی چه چیزی انتظارش را می‌کشد. اگرچه آنها دو یا سه موقعیت در نتیجه واکنش‌های دفاعی ضعیف کرواسی داشتند، ولی در اکثر دقایق تیمی تسلیم شده بودند و خیلی زود دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا بردند. بازیکنان لتونی در بیشتر مواقع ناامیدانه در تعقیب توپ بودند و به آن هم نمی‌رسیدند.

پتکوویچ دقیقاً همان چیزی بود که مربی می‌خواست. او دبل کرد و گل‌هایش ارزش طلا را داشت، زیرا در کرواسی مدت‌هاست که شاهد درخشش یک مهاحم نوک نبوده‌ایم. مودریچ یک بار دیگر موتور حرکتی تیمش بود و با شیوه بازی شاعرانه‌اش در 38 سالگی نشان داد که همچنان می‌توان به او اتکا داشت. او در دقیقه 61 وقتی بازی را ترک کرد مورد تشویق ایستاده هواداران قرار گرفت. لوکا ایوانوچک گل دوم تیم را به ثمر رساند، کراماریچ و پاشالیچ نیز گلزنی کردند و پریشیچ نیز لتونیایی‌ها را اسیر خود کرده بود.

1922502

یوشکو گواردیول، یکی از نامزدهای توپ طلای 2023، در پایان نیمه اول بازی را ترک کرد. اگرچه خط دفاعی هرگز تهدیدی از سوی لتونی درک نکرد، چون کرواسی از همان دقیقه اول گلوی لتونی را گرفته بود.

انتظار می‌رفت کرواسی مقابل لتونی امتیازات کامل را بگیرد و حالا ماموریت مهم بعدی این است که روز دوشنبه از ارمنستان سه امتیاز را بگیرد تا راه صعود به یورو 2024 آلمان هموار شود. قدم به قدم همه چیز در دستان تیم زلاتکو دالیچ است.

دیدگاه‌ها