کد خبر : 1964134 | 18 شهریور 1402 ساعت 13:15 | 9.6K بازدید | 40 دیدگاه

فشنگچی: بازی النصر باعث پیشرفت پرسپولیس می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس این روزها در حال گذراندن کلاس‌های سطح اول مربیگری آسیاست.

فشنگچی: بازی النصر باعث پیشرفت پرسپولیس می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی، پیشکسوت پرسپولیس که در کلاس‌های مربیگری A آسیا شرکت کرده، در ابتدا گفت: از آقای شکوری تشکر ویژه‌ای می‌کنم که این کلاس‌ها برای بچه‌هایی که در لیگ برتر مربیگری می‌کنند و نیاز به مدرک A داشتند برگزار شد. کلاس خیلی پربار با اساتید خیلی خوب هست. بچه‌هایی که شرکت کردند اکثرا ملی‌پوش هستند و سابقه باشگاهی دارند. امیدوارم این کلاس باعث شود این بچه‌ها یک چیزی به لیگ کمک کنند.

او در مورد حضور مربیان جوان روی نیمکت تیم‌ها گفت: در سال‌های اخیر بازیکنانی که با ما همبازی بودند توانستند روی نیمکت بنشینند. سال پیش آقای ساکت الهامی به ما لطف کردند و گذاشتند روی نیمکت بنشینیم. فضا با فضای بازی کردن متفاوت و استرسش بیشتر است، ولی امیدوارم در این دنیا موفق باشم.

فشنگچی راجع به بازی النصر بیان کرد: پرسپولیس این فصل تیم منسجمی است و اسکلت همیشگی‌اش را نگه داشته و با کمترین تغییر به این فصل آمده است. امیدوارم با جذب یکی دو فوروارد به لیگ قهرمانان برود. عربستان نماینده‌هایی دارد که بهترین‌های دنیا را جمع کرده‌اند. مطمئنم پرسپولیس با این تیم بازی کند، به پیشرفت خودش هم کمک کرده است.

او در پایان راجع به جذب نشدن مهاجم گفت: قطعا ضربه می‌زند و چند تا مهاجم خوب از تیم جدا شدند و امیدوارم مهاجم جذب کنند، چون آسیا خیلی با لیگ ایران فرق می‌کند. امیدوارم یک مهاجم خیلی خوب جذب کنند نه اینکه هر کسی را که توانستند.

دیدگاه‌ها