کد خبر : 1964136 | 18 شهریور 1402 ساعت 13:35 | 75.3K بازدید | 50 دیدگاه

لوا روی دور گلزنی

هیولای بارسلونا دوباره زنده شد

روبرت لواندوفسکی دوباره راه دروازه را پیدا کرده و این بدترین خبر ممکن برای رقبای بارسلوناست.

هیولای بارسلونا دوباره زنده شد

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی حالا دیگر به طور قطع با گلزنی آشتی کرده است. ستاره لهستانی دو هفته اول لالیگا را بدون شانس گلزنی شروع کرد، اما در سه بازی اخیر گل‌های تعیین‌کننده‌ای به ثمر رسانده است. 

گل‌های او مقابل ویارئال و اوساسونا به کاتالان‌ها 4 امتیاز داد و لهستان روز پنجشنبه به لطف دو گل او موفق به شکست جزایر فارو شد. نسخه کشنده ستاره لهستانی برگشته که این هفته‌ها در تمام دقایق ممکن برای بارسا و تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

1922048

کار لهستان در مرحله مقدماتی یورو 2024 مقابل جزایر فارو، تیم صد و بیست و نهم در رده‌بندی فیفا، گره خورده بود اما روبرت لواندوفسکی به موقع به فریاد تیمش رسید. اگرچه در نیمه اول به دلیل بازی سراسر دفاعی حریف به سختی توپ را لمس کرد، اما در مقطع پایانی بازی با زدن دو گل بازی را برای لهستان درآورد. گل اول او از روی نقطه پنالتی بود.

1922510

لواندوفسکی در سه بازی اخیر 4 گل زده (دو گل از نقطه پنالتی) است. جالب اینجاست که او سال گذشته در لالیگا از روی نقطه پنالتی هیچ گلی ثمر نرساند و تنها ضربه‌ای که داشت را نیز از دست داد.

لواندوفسکی پس از به ثمر رساندن گل‌های تعیین‌کننده بارسلونا در دو بازی اخیر، سرحال به فیفا دی رسید. او در مقابل ویارئال پس از استفاده از یک ریباند گل زد و در ال سادار با یک ضربه پنالتی نتیجه را 1-2 کرد.

لوا بدترین شروع ممکن را در این فصل داشت، ولی حالا دوباره راه دروازه را پیدا کرده است. هیولای بارسا دوباره زنده شده است.

دیدگاه‌ها