کد خبر : 1964143 | 18 شهریور 1402 ساعت 13:50 | 113.6K بازدید | 62 دیدگاه

اتفاق جالب در پایان بازی با اکوادور

مسی و تعویض پیراهن با رقیب دوران کودکی (عکس)

لیونل مسی در پایان بازی با اکوادور پیراهن خود را با گلر این تیم تعویض کرد. این دو از کودکی در روساریو یکدیگر را می‌شناسند.

مسی و تعویض پیراهن با رقیب دوران کودکی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسی در پایان بازی آرژانتین و اکوادور در مونومنتال، پیراهن خود را با هرنان گالیندز، دروازه‌بان اکوادور، تعویض کرد. مسی در مقطع پایانی بازی روی یک ضربه کاشته تماشایی توانسته بود دروازه او را باز کند. جالب اینکه دروازه‌بان اکوادر و لئو مسی از دوران کودکی در روساریو با یکدیگر آشنا هستند. هر دو از یک شهر هستند و در کودکی با هم رقابت داشتند.

1922063
1922060

مسی که بار دیگر به داد آرژانتین رسید و توانست در اولین بازی دور مقدماتی جام جهانی 2026 تک گل تیمش را بزند، در پایان مسابقه خوش و بش گرمی با گلر اکوادرو داشت که توجهات را به خود جلب کرد.

1922515

این دو پیراهن خود را با هم تعویض کردند و برای ثانیه‌هایی نیز با هم به گرمی صحبت کردند. پشت این اتفاق داستان جالبی نهفته بود، زیرا مسی و گالیندز سال‌هاست که یکدیگر را می‌شناسند و شهر روساریو شهر زادگاه هر دو محسوب می‌شود.

1922514

گالیندز در این رابطه گفت: «ما هر دو اهل منطقه جنوبی روساریو بودیم و کم و بیش نزدیک به هم زندگی می‌کردیم. در تمام فینال‌های فوتبال‌های محلی با هم روبرو می‌شدیم، من یک دی وی دی دارم که در یک مسابقه مقابل لئو پیروز شده‌ام، اما او تقریباً همیشه برنده بود. مسی وقتی کوچک بود نیز نشان داده بود چه توانایی‌هایی دارد و اینکه چه هیولایی است. اما همان‌طور که همه می‌دانند، او 12 سالگی به اسپانیا رفت و ما دیگر هرگز با هم روبرو نشدیم. اولین گلی که دریافت کردم از مسی بود زمانی که فقط 5 سال داشت.»

دیدگاه‌ها