کد خبر : 1964152 | 18 شهریور 1402 ساعت 14:21 | 39.9K بازدید | 25 دیدگاه

نیمار:

من کجا پله کجا، فکر این رکورد را هم نمی‌کردم

نیمار با وجود رکوردشنی و گذر از تعداد گل‌های زده پله برای برزیل گفت که در حد و اندازه‌های اسطوره نیست و تصور این رکوردشکنی را نداشت.

من کجا پله کجا، فکر این رکورد را هم نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز در دیداری از مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی 2026 به مصاف تیم ملی بولیوی رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم به پیروزی رسید.

1922418

نیمار در این بازی ستاره اصلی تیمش بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم ارسال کند. او با درخششی که در این دیدار داشت موفق شد رکورد قدیمی پله به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل را بکشند و شخصا با 79 گل زده به عنوان آقای گلی کشورش دست پیدا کند.

نیمار از سوی رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، ادنالدو رودریگز، به عنوان بهترین گلزن سلسائو در مسابقات بین‌المللی، لوح تقدیری دریافت کرد. 

1922411

ستاره جدید الهلال پس از رکوردشکنی تاریخی خود گفت: «من خیلی خوشحالم و هرگز تصور نمی‌کردم که این رکورد را بشکنم. اما نمی‌خواهم بگویم که از پله بهتر هستم فقط به این دلیل که در این رکورد از او پیشی گرفته‌ام. فقط می‌خواهم نام خودم را در تاریخ تیم ملی برزیل بنویسم و ​​از خانواده و هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم.»

جالب اینکه برای فدراسیون فوتبال برزیل که برخلاف فیفا برخی از بازی‌های دوستانه برزیل مقابل باشگاه‌ها را در نظر می‌گیرد، پله 95 گل دارد، در حالی که نیمار اکنون 79 گل زده است.

دیدگاه‌ها