کد خبر : 1964157 | 18 شهریور 1402 ساعت 14:45 | 39.2K بازدید | 18 دیدگاه

با سه دروازه‌بان خوب

مشکل غیرمنتظره لوئیس انریکه در پاری‌سن‌ژرمن

حضور سه دروازه‌بان خوب در پی اس جی کار برای لوئیس انریکه را دشوار کرده است. هر کدام توقعاتی دارند که باید برآورده شوند.

مشکل غیرمنتظره لوئیس انریکه در پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن به دست لوئیس انریکه شروع به اوج گرفتن کرده است. پس از شروع بد در فصل جاری با دو تساوی مقابل لوریان و تولوز، تیم پاریسی با دو برد متوالی و پرگل مقابل لانس و لیون شروع به پرواز کرد.

تیم فرانسوی در حال انطباق با تاکتیک‌های جدید مربی اسپانیایی است. فشار و پرس از بالا، شتاب و سرعت در حرکت با توپ از ارکان پاری سن ژرمن جدید لوئیس انریکه است.

1922529

با این حال یکی از مشکلات پی اس جی در شروع فصل، استحکام دفاعی است. پی اس جی در سه بازی از چهار بازی خود در لیگ فرانسه، یک گل را دریافت کرده است.

با وجود سه گل خورده در این چهار بازی، جانلوئیجی دوناروما به عنوان دروازه‌بان اصلی پی اس جی، مقصر اصلی روی گل‌ها نبوده است.

با این حال به نظر می‌رسد لوئیس انریکه درون دروازه مشکل دارد. سرمربی اسپانیایی دو دروازه‌بان خوب دیگر به نام‌های کیلور ناواس و آرنائو تناس نیز دارد که در حال حاضر حتی یک دقیقه هم در رقابت‌های لیگ بازی نکرده‌اند.

تناس پس از پایان قراردادش، تابستان امسال از بارسلونا راهی پاریس شد. ناواس نیز پس از گذراندن یک نیم فصل به صورت قرضی در ناتینگهام فارست به پی اس جی بازگشت. همه چیز حکایت از جدایی دروازه‌بان کاستاریکایی داشت اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

1900067

با این حال، به نقل از لوپاریزین، سرمربی اسپانیایی از حضور کیلور ناواس در ترکیب تیمش خوشحال است. طبق این اطلاعات، لوچو برای توانایی او در دروازه و بازی با پا ارزش زیادی قائل است.

مشکل فعلی لوئیس انریکه این است که بتواند دقایق را بین سه دروازه‌بانش به گونه‌ای تقسیم کند که اعتراض‌ها بالا نگیرد و هر دروازه‌بان نقش مطلوب خود را در تیم بپذیرد. ماموریتی دشوار که باید دید او چگونه از پسش برمی‌آید.

دیدگاه‌ها