کد خبر : 1964172 | 18 شهریور 1402 ساعت 15:25 | 25.6K بازدید | 12 دیدگاه

دوست دارم مدارج را پله پله طی کنم

انصاری: پیشنهاد مربیگری در لیگ داشتم و نپذیرفتم

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید مصدومیت‌های متوالی اجازه ادامه فوتبال را به او نداده و می‌خواهد پله پله وارد عرصه مربیگری شود.

انصاری: پیشنهاد مربیگری در لیگ داشتم و نپذیرفتم

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری یکی از فوتبالیست‌های بدشانس ایرانی محسوب می‌شود؛ او به دلیل مصدومیت‌های متوالی که برایش پیش آمد، مجبور به خداحافظی زودهنگام شد و حالا با طی کردن مدارج مربیگری درصدد است در این عرصه حضوری موفق داشته باشد.

انصاری 31 ساله این روزها در کلاس مربیگری درجه A آسیا شرکت کرده است. او امروز در جمع خبرنگاران درباره ورودش به عرصه مربیگری گفت: مربیگری و فوتبال بازی کردن دو فضای کاملا متفاوت است. شاید چند سال بازی کردم، اما بحث مربیگری دیدگاه و فضای متفاوتی دارد. البته تجربه بازی کردن با مدارک مربیگری تلفیق خوبی می‌شود.

مدافع سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا کاملا فوتبال را کنار گذاشته، بیان کرد: مصدومیت‌ها مانع از ادامه بازی شد. سه مرتبه آسیب از ناحیه رباط صلیبی در بحث بدنی‌ام تاثیر داشت. زانویم اجازه بازی کردن نمی‌داد. می‌توانستم قراردادی ببندم و حتی از چند تیم پیشنهاد هم داشتم اما تصمیم گرفتم با همان کیفیت قبلی خداحافظی کنم.

ویدئو: 310272

او درباره اینکه بحث اخلاق‌مدار بودن خودش در فوتبال مطرح شده و چقدر سعی می کند به عنوان یک مربی این مسئله را به کار بگیرد، گفت: من فکر می‌کنم این دو مورد مکمل یکدیگر باشند. من خودم را موفق نمی‌دانم اما مربی‌ای که در بحث‌های اخلاقی ضعیف باشد، اثر مطلوبی ندارد. اگر مربی اخلاق داشته باشد و از نظر کیفیت فنی خوب نباشد، موفق نمی‌شود. این دو مسئله باید تلفیق شوند و اثر خوبی داشته باشد.

انصاری در پاسخ به این پرسش که با توجه به منش خودش اگر کنار زمین حضور داشته باشد می‌تواند موفق باشد، گفت: تجربه این موضوع طبیعتا باید به دست بیاید. اصلا الان نیت ورود به این فضا را ندارم و اگر قرار باشد این اتفاق یک روزی رخ بدهد، باید مثل فوتبالم پله پله اتفاق بیفتد.

وی افزود: امسال چند پیشنهاد کمک مربیگری در دو تیم لیگ برتر داشتم، اما خودم ورود به این فضا را زود می‌دانم. خیلی از مربیان هستند که از من جلوترند و باید این مسیر پله پله طی شود.

دیدگاه‌ها