کد خبر : 1964202 | 18 شهریور 1402 ساعت 17:52 | 41.1K بازدید | 84 دیدگاه

سی آر سون جام بزرگ اروپا را می‌‌خواهد

تکل بدموقع علیه رکوردهای کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو که در جریان بازی دیشب تیم ملی پرتغال با اسلواکی در زمین حضور داشت روز دوشنبه در دومین بازی این تیم در انتخابی یورو 2024 غایب خواهد بود.

تکل بدموقع علیه رکوردهای کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال دیشب در بازی مقابل اسلواکی با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. کریستیانو رونالدو در جریان مسابقه تا مرز اخراج شدن پیش رفت ولی در نهایت با یک کارت زرد جریمه شد.

کاپیتان پرتغال در یک موقعیت تیمش برای اینکه به توپی که در محوطه جریمه ارسال شده بود برسد تکلی بلند رفت ولی استوک‌های کفش او به شکلی خطرناک به گردن مارتین دوبراوکا، هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد، برخورد کرد.

با اینکه داور بازی ممکن بود با بررسی این صحنه توسط وی‌ای‌آر مجازات حداکثری برای رونالدو اعمال کرده و او را اخراج کند اما به دادن کارت زرد اکتفا کرد. ولی همین کارت زرد هم کافی بود تا کریستیانو بازی دوشنبه شب پرتغال مقابل لوکزامبورگ را از دست بدهد.

علت بازی نکردن رونالدو مقابل لوکزامبورگ چیست؟

کارت زردی که کریستیانو مقابل اسلوواکی دریافت کرد سومین اخطاری بود که او در جریان دوره اخیر رقابت‌های انتخابی یورو 2024 دریافت کرد و طبق قوانین یوفا او محروم شده و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

1922633

فرصت بزرگی برای بهبود رکوردهای کریستیانو از دست رفت

رونالدو اگر دوشنبه می‌توانست مقابل لوکزامبورگ به میدان برود در یازده بازی ملی پیاپی با بازوبند کاپیتانی به میدان رفته بود. کریس در این مدت در هر 10 بازی پرتغال با بازوبند کاپیتانی در زمین حضور داشته و نه مصدومیت و نه محرومیتی نداشته است. آخرین باری که کریس نتوانست در یک بازی رسمی برای تیم ملی کشورش به میدان برود به نوامبر 2022 برمی‌گشت که او به دلیل بیماری نتوانست در جریان پیروزی 4-0 پرتغال مقابل نیجریه در یک بازی دوستانه حاضر شود.

کریستیانو از این گذشته می‌توانست با به ثمر رساندن گل در مقابل لوکزامبورگ رکورد گلزنی ملی‌اش را بهبود بخشد. او در حال حاضر نه تنها بهترین گلزن تاریخ پرتغال بلکه بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی دنیا است.

1922634

کریستیانو چشم به قهرمانی اروپا دوخته
کریستیانو دوشنبه شب بازی پرتغال مقابل لوکزامبورگ را از روی سکوها تماشا می‌کند و می‌داند سلسائو با یک پیروزی صعودش را به مرحله نهایی یورو 2024 قطعی می‌کند. کریس و یارانش امیدوارند سال آینده میلادی بتوانند درخشش خود در سال 2016 را تکرار کرده و برای دومین بار قهرمانی را برای کشورشان به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها