کد خبر : 1964206 | 18 شهریور 1402 ساعت 17:58 | 48.5K بازدید | 31 دیدگاه

مهاجم پرسپولیس همچنان گلزن اول در دیدارهای تدارکاتی

پرسپولیس هنوز نتوانسته چاره ای برای بزرگترین ضعف خود در خط حمله پیدا کند و تنها مهاجم تخصصی سرخ‌ها نیز طی چهار بازی رسمی پایش به گل باز نشده است.

مهاجم پرسپولیس همچنان گلزن اول در دیدارهای تدارکاتی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جذب شهاب زاهدی که طی فصول اخیر در تیم‌های هرچند سطح دوم فوتبال اروپا با گلزنی‌های خود خبرساز می‌شد و مدعی حضور در تیم ملی نیز شده بود، هواداران این تیم امید زیادی داشتند تا مهاجم اول تیم‌شان به نگرانی در خط حمله پایان دهد.

این در حالی بود که در انقلابی عجیب در پنجره تابستانی، تمامی مهاجمان این تیم نیز از جمع سرخپوشان جدا شده بودند و این تیم با سیمایی متفاوت پا به فصل جدید گذاشت. با این حال شهاب زاهدی در بازگشت دوباره به جمع پرسپولیسی‌ها و طی چهار بازی اخیر نتوانسته پایش به گلزنی باز شود تا نگرانی بزرگی را شکل دهد.

این در حالیست که شهاب زاهدی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل و همچنین آخرین بازی دوستانه این تیم مقابل سپیدرود رشت، نمایش موفقی داشته و در آخرین بازی زننده دو گل تیمش لقب گرفته است. باید دید شهاب زاهدی چه زمانی به طلسم گلزنی‌اش در دیدار رسمی پایان خواهد داد و آیا برابر النصر قادر خواهد بود اتفاقی بزرگ برای خودش و همچنین پرسپولیس شکل دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها