کد خبر : 1964218 | 18 شهریور 1402 ساعت 18:47 | 22.7K بازدید | 7 دیدگاه

جنتلمن‌ترین ستاره ایتالیا جایزه می‌‌گیرد!

فوتبال ایتالیا به زودی جایزه بازیکن جنتلمن سال 2023 را اهدا می‌کند و جانشین ساندرو تونالی که سال گذشته این جایزه را به دست آورده بود مشخص خواهد شد.

جنتلمن‌ترین ستاره ایتالیا جایزه می‌‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی که تابستان امسال یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های فوتبال ایتالیا را انجام داد و در حال حاضر بازیکن نیوکسل است سال گذشته جایزه بازیکن جنلتمن سال فوتبال ایتالیا را به خود اختصاص داده بود.

جایزه فوتبالیست جنتلمن سال 2023 چهارشنبه این هفته اهدا می‌شود تا فوتبال ایتالیا جنتلمن‌ترین بازیکن فصل خودرا بشناسد. چندین نفر از ستاره‌های سری آ از جمله لائوتارو مارتینز، کاپیتان اینتر و پائولو دیبالا از رم نامزدهای این جایزه هستند.

1922653

فهرست نامزدهای جایزه بازیکن جنتلمن سال فوتبال ایتالیا:
آدمولا لوکمن (آتالانتا)، لائوتارو مارتینز (اینتر)، خائتانو کاستروویلی (فیورنتینا)، نیکولو فاجولی (یوونتوس)، داویده کالابریا (میلان)، چیرو ایموبیله (لاتزیو)، پابلو ماری (مونزا)، جووانی دی‌لورنزو (ناپولی)، پائولو دیبالا (رم)، آنتونیو کاندروا (سالرنیتانا)، امیل اودرو (اینتر)

در کنار جایزه اصلی که به جنتلمن‌ترین ستاره فوتبال ایتالیا اهدا می‌شود در مراسم روز چهارشنبه جایزه ویژه‌ای با عنوان یک عمر دستاورد فوتبالی در اختیار فرانکو باره‌سی، اسطوره میلان، اهدا خواهد شد.

از این گذشته جایزه ویژه‌ای هم به جان‌لوکا ویالی، اسطوره درگذشته فوتبال ایتالیا، اهدا خواهد شد که مادر، برادر و برادرزاده ویالی به نیابت او از این جایزه را دریافت می‌کنند.

دیدگاه‌ها