کد خبر : 1964225 | 18 شهریور 1402 ساعت 19:16 | 45.1K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی: ویارئال اسطوره رئال را نخواست

درحالی‌که به نظر می‌رسید رائول، اسطوره رئال مادرید، به نیمکت ویارئال بسیار نزدیک است اما باشگاه اسپانیایی امروز پاچتا را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد.

رسمی: ویارئال اسطوره رئال را نخواست

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال که هفته گذشته کیکه ستین را اخراج کرده بود در روزهای گذشته مذاکرات زیادی با گزینه‌های جانشینی او برگزار کرد.

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌هایی که ویارئال با او مذاکره کرده بود رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید بود اما در نهایت دو طرف به توافق نرسیدند و امروز ویارئال اعلام کرد خوسه روخو ملقب به پاچتا را به عنوان سرمربی‌اش انتخاب کرده است.

1922669

رائول مربی کاستیا است و روزنامه مارکا می‌گوید از ابتدا با وجود شایعات متعدد درباره احتمال بالای نشستن رائول روی نیمکت ویارئال، مدیران باشگاه به دلیل بی‌تجربه بودن این ستاره سابق رئال در سرمربیگری نسبت به او شک و تردید داشتند.

1922666

مارکا می‌گوید با وجود تب و تاب رسانه‌ای گسترده روی اسم رائول، در واقع مربی این روزهای کاستیا چند سال نوری با پاچتا فاصله داشته و ویارئال او را بهترین مهره برای هدایت تیم‌شان بعد از کیکه ستین می‌دانستند.

اینکه لالیگا بلافاصله بعد از اخراج کیکه ستین متوقف شد تا وقفه بازی‌های ملی سپری شود برای ویارئال بهترین فرصت است تا پاچتا بتواند با تیمش آشنا شده و ویارئال را برای شروعی دوباره در لیگ آماده کند.

ویارئال با توجه به اینکه لیگ آغاز شده و مربی جدید فرصت چندانی برای آشنایی با شرایط فوتبال اسپانیا ندارد گزینه‌های خارجی را از ابتدا در نظر نگرفته بود. در کنار رائول نام گایاردو، سرمربی مشهور آرژانتینی هم به عنوان گزینه ویارئال مطرح شده بود که او هم به این دلیل از فهرست خط خورد.

1922667

دیدگاه‌ها