کد خبر : 1964235 | 18 شهریور 1402 ساعت 20:13 | 53.2K بازدید | 47 دیدگاه

پرسپولیسِ برانکو در غرب تهران تشکیل شد

محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه، دو عضو درخشان تیم برانکو، امروز با هم‌تیمی‌های سابق خود که در حال حاضر پیراهن تیم ملی را به تن دارند، دیداری گرم و صمیمانه داشتند.

پرسپولیسِ برانکو در غرب تهران تشکیل شد

به گزارش ورزش سه، محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه، دو چپ‌پایی بودند که بخشی از اسکواد فراموش‌نشدنی برانکو در دوره مربیگری‌اش در پرسپولیس بودند.

این دو بازیکن امروز در تمرین تیم ملی سراغ دوستان قدیمی رفتند و احمد نوراللهی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی، وحید امیری، صادق محرمی، میلاد سرلک و مرتضی پورعلی‌گنجی را در آغوش گفتند. ضمن اینکه رامین رضاییان هم که دیگر عضوی از این تیم بود، در تصویر دسته‌جمعی حضور ندارد.

انصاری و ربیع‌خواه که مدتی است از دوران بازیگری فاصله گرفته و در حال تست کردن خود برای حضور در عرصه جدید (مربیگری و مدیریت) هستند، در شرایطی با هم‌تیمی‌های سابق در یک قاب قرار گرفته‌اند که یادآوری آن روزها در ذهن هر هواداری که طرفدار پرسپولیس بوده باشد، خاطرات شیرینی را به یاد می‌‌آورد.

1922688
1922689
1922690

به جز پورعلی‌گنجی و سرلک که در آن مقطع در پرسپولیس حضور نداشتند، باید جای علیرضا بیرانوند را در این عکس خالی کرد که به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کرده است. همچنین فرشاد احمدزاده که به تیم ملی دعوت نشده و محسن مسلمان که فوتبال را کنار گذاشته، دیگر بازیکنانی هستند که می‌توانند در این قاب باشند. به این ها سید جلال حسینی، علی علیپور و چند بازیکن دیگر را اضافه کنید و ببینید پرسپولیس برانکو عجب نفراتی برای رقابت در لیگ برتر داشته است.

دیدگاه‌ها