کد خبر : 1964239 | 18 شهریور 1402 ساعت 20:33 | 59.3K بازدید | 37 دیدگاه

بمب بارسا خنثی شد: کانسلو هدف اول ژاوی نبود

بارسلونا پیش از به خدمت گرفتن ژوائو کانسلو قصد داشت نائول مولینا، ستاره آرژانتینی اتلتیکو را به خدمت بگیرد ولی اتلتیکو دست بارسا را خواند و مانع از این انتقال شد.

بمب بارسا خنثی شد: کانسلو هدف اول ژاوی نبود

به گزارش "ورزش سه"، نائول مولینا، ستاره آرژانتینی، که چند ماه پیش با تیم ملی کشورش قهرمان جهان شد امسال تابستان در آستانه انتقال به تیمی بود که از نوجوانی آرزویش را داشت ولی اتلتیکو مانع این انتقال شد. 

مولینا زمانی که 12 ساله بود در پایتخت آرژانتین به مدرسه فوتبال بارسا رفت ولی بعد مسیر زندگی او را به بوکا جونیورز رساند و مولینا نتوانست به آکادمی لاماسیا که به آن علاقه زیادی داشت بپیوندد. ولی در طول سالهای فوتبالی این ستاره آرژانتینی او بارها به بارسلونا نزدیک شد که جدیدترین مورد به تابستان امسال برمی‌گردد.

امروز در اسپانیا فاش شد که بارسلونا امسال تابستان پیش از آنکه تصمیم به جذب ژوائو کانسلو از منچسترسیتی بگیرد برای به خدمت گرفتن مولینا از اتلتیکو مادرید تلاش می‌کرد. اما اتلتیکو وقتی از این تلاشها باخبر شد اجازه چنین انتقالی را نداد.

نائول مولینا در فصل‌های گذشته به یکی از مهره‌های محبوب سیمئونه تبدیل شده و با توجه به نقش او در فاز تهاجمی روخی‌بلانکو، بارسا می‌دانست او دقیقا همان مهره‌ای است که ژاوی می‌خواهد.

1922705

البته پیش از بارسا دو باشگاه بایرن مونیخ و یوونتوس در تماس با اتلتیکو خواهان اطلاع از قیمت مولینا شده بودند. هر چند هر دو باشگاه می‌دانستند با توجه به بند فسخ 90 میلیون یورویی این ستاره آرژانتینی بعید است او را در تیم‌هایشان ببینند.

یکی از مواردی که بارسا را بیشتر به مولنیا علاقه‌مند کرده بود دستمزد کم او در اتلتیکو بود. نائول با اینکه حالا یک ستاره طلایی روی سینه‌اش دارد و یکی از سه دفاع راست برتر دنیا به حساب می‌آید اما دستمزدی کمتر از آنچه تصور می‌شود دارد. در نهایت اما اتلتیکو به بارسا اخطار داد که حاضر به واگذاری ستاره آرژانتینی نیست و اجازه مذاکره مستقیم بارسا با او را نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها