کد خبر : 1964240 | 18 شهریور 1402 ساعت 20:38 | 51.5K بازدید | 20 دیدگاه

صالح می‌خواهد در جام ملت‌ها حاضر باشد

نقشه‌های یک استقلالی برای حضور در قطر (عکس)

صالح حردانی پس از دعوت به تیم ملی، در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

نقشه‌های یک استقلالی برای حضور در قطر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت از بلغارستان، امروز برگزار شد و ملی پوشان زیر نظر کادرفنی، تمرینات خود را انجام دادند تا برای دیدار بعدی برابر آنگولا آماده شوند.

یکی از بازیکنانی که به تازگی توسط امیر قلعه نویی به اردو فراخوانده شده، صالح حردانی است. مدافع راست تیم ملی که به دلیل آسیب دیدگی رامین رضاییان و برای تکمیل فهرست بازیکنان جهت دیدار با آنگولا دعوت شد، در تمرین تیم ملی حضور یافت.

حردانی که نخستین بار در زمان دراگان اسکوچیچ و در روزهایی که بازیکن فولاد بود پیراهن تیم ملی را بر تن کرده بود، حالا این فرصت را به دست آورد تا مزد درخشش در هفته های ابتدایی فصل جدید را بگیرد و یک بار دیگر طعم ملی پوش بودن را بچشد.

1922706

این مدافع استقلالی از انگیزه های زیادی برخودار است تا بتواند نظر مثبت امیر قلعه نویی و دیگر اعضای کادرفنی را به دست بیاورد تا بتواند در ادامه راه، یکی از بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا که در قطر برگزار می شود، باشد.

صالح که در بازی‌های این فصل استقلال به مهره ای ثابت در ترکیب تیم نکونام تبدیل شده است، کار سختی برای متقاعد کردن سرمربی تیم ملی جهت حضور در فهرست نهایی دارد. مسئله ای که این بازیکن استقلالی تا لحظه آخر برای رسیدن به آن تلاش می کند.

دیدگاه‌ها