کد خبر : 1964253 | 18 شهریور 1402 ساعت 21:50 | 146.2K بازدید | 131 دیدگاه

تصویب هیئت‌مدیره، 48 ساعت تا امضا

رسمی شد: پرسپولیس در آستانه جذب مهاجم خارجی!

باشگاه پرسپولیس با طی مراحل نهایی قرارداد مهاجم خارجی تا 48 ساعت آینده گزینه موردنظر یحیی را جذب خواهد کرد.

رسمی شد: پرسپولیس در آستانه جذب مهاجم خارجی!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در فاصله ده روز تا شروع لیگ قهرمانان و بازی فوق حساس با النصر لحظات دشوار و پراسترسی را پشت سر می‌گذارد، هیات مدیره این باشگاه برای حل موضوعات مهم تشکیل جلسه داد.

کمبود مهاجم تخصصی در اسکواد پرسپولیس موضوع بسیار نگران کننده‌ای برای هواداران و کادرفنی این تیم بود و جذب مهاجم با کیفیت خارجی به کلافی سردرگم برای این باشگاه تبدیل شد.

حال هیات مدیره پرسپولیس به جذب سریع یک مهاجم تاکید کرده و گفته تا ۴۸ ساعت آینده قرارداد با مهاجم مورد تایید یحیی امضا خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس نوشت:"در این نشست درباره مسائل روز تیم و باشگاه، تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد. مباحث مرتبط به جذب مهاجم، اقدامات برای حضور و میزبانی از اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از جمله موارد مطرح شده بود.

در جریان این نشست، با توجه به گزارش مدیرعامل و هیات مدیره، ضمن تشکر از پیگیری‌های رضا درویش در خصوص روش‌های قانونی و اخذ مجوز از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، گزینه‌های کادر فنی در خصوص مهاجم، بررسی و مقرر شد، طی دو روز آینده قرارداد منعقد شود."

حالا باید دید از کدام بازیکن خارجی به عنوان مهاجم خارجی جدید سرخ‌ها رونمایی می‌شود و آیا از کیفیت لازم برخوردار خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها