کد خبر : 1964260 | 19 شهریور 1402 ساعت 02:45 | 25.1K بازدید | 3 دیدگاه

برزیل نه، پادشاه آمریکای جنوبی اینجاست!

آرژانتینی ها پس از سومی المپیک انگیزه های بیشتری پیدا کرده اند.

برزیل نه، پادشاه آمریکای جنوبی اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال مردان آرژانتین که گمان می رفت پس از سومی المپیک توکیو دچار افت و بی انگیزه شدن بازیکنان خود شود ولی در عمل این اتفاق نیفتاد و روز به روز در حال پیشرفت هستند. آن‌ها پس از المپیک توکیو، دو تورنمنت خوب را در قهرمانی جهان و لیگ ملتهای والیبال سپری کردند و حتی در لیگ ملتهای والیبال به مرحله دوم هم صعود کردند؛ کاری که برای اولین بار آن را انجام دادند.

آرژانتینی ها که دیگر بازیکنانی نظیر سباستین سوله، کریستین پوگلاخن و فدریکو پریرا را در تیم خود نمی‌بینند، با اضافه شدن چند جوان جویای نام همچون، نیکولاس زربا، لوسیانو، ویسنتین و در کنار با تجربه هایی همانند لوسیانو دچکو کاپیتان و پاسور افسانه ای این تیم توانستند پس از پنجاه و نه سال عنوان قهرمانی را از برزیلی ها با شکست سه بر صفر آنها در فینال و خاک حریف، پس بگیرند و حالا پادشاه جدید آمریکای جنوبی شوند. بر کسی دیگر پوشیده نیست که در چند سال گذشته آرژانتینی ها در والیبال از برزیلی ها پیش افتاده‌اند و اگر همین روند ادامه پیدا کند به زودی در رنکینگ جهانی هم جای برزیلی ها را خواهند گرفت.

1922749

آرژانتینی ها پس از بازگشت فاکوندو کونته و ازکوییل پالاسیوس دو یار با تجربه به تیم ملی، امیدوارند در انتخابی المپیک سهمیه مستقیم را کسب کنند؛ هر چند در صورت عدم صعود احتمالی مستقیم آنها با رنکینگ خوبی که دارند جای نگرانی نخواهند داشت و شاگردان مارسلو مندز از حالا خود را در المپیک پاریس می‌بینند و شاید در پاریس به دنبال مدالی حتی بهتر از برنز توکیو باشند.

دیدگاه‌ها