کد خبر : 1964271 | 18 شهریور 1402 ساعت 22:44 | 29.8K بازدید | 25 دیدگاه

شاید زیباترین گل سال از بازیکن ناشناخته!

نامزد پوشکاش از بازیکن و تیمی که انتظارش را ندارید!

سوپر گل زیبایی در بازی بوسنی_لیختن‌اشتاین به ثمر رسید که شاید نامزد جایزه بهترین گل سال شود.

نامزد پوشکاش از بازیکن و تیمی که انتظارش را ندارید!

به گزارش ورزش سه، در بازی دیشب تیم‌های بوسنی‌هرزگوین با میهمانش لیختن‌اشتاین از سری رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴، ساندرو وولفینگر هافبک ۳۲ ساله باشگاه هایم‌اِشتتن در دسته دوم آلمان و تیم ملی لیختن‌اشتاین در دقیقه ۲۱ با شوتی زیبا گلی زیبا به ثمر رساند.

لیختن‌اشتاین با دو گل عقب بود و ضربه کرنری بدست آورد. ضربه ارسال شد مدافع بوسنی توپ را با سر برگرداند اما این وولفینگر بود که با یک ضربه والی و سرکش توپ را به طاق دروازه بوسنی چسباند.

کمتر کسی در جهان به‌جز اهالی دو کشور شاید بازی این دوتیم را نظاره میکرد اما این‌گل زیبا باعث شد تا کارشناسان از وی به عنوان نامزد جایزه پوشکاش نام ببرند و توجه‌ها به سمت این گل و این بازیکن جذب شد.

1922770

جایزه پوشکاش،جایزه‌ای است که در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۰۹ توسط سپ بلاتر رئیس کل فیفا برای اهدا به زننده (زن یا مرد) بهترین گل (زیباترین و قابل توجه‌ترین) سال جهان تعیین گردید. نام این جایزه به افتخار فرانس پوشکاش بازیکن تیم شکست ناپذیر مجارستان دهه ۱۹۵۰ و رئال مادرید دهه ۱۹۶۰ انتخاب شده‌است.

ویدئو: 310301

تا سال ۲۰۱۸ بهترین گل سال به طور کامل توسط آرای مردمی ثبت شده در سایت فیفا انتخاب میشد ، اما از سال بعد نیمی از امتیازها با توجه به آرای مردمی و نیم دیگر توسط هیئت کارشناسی منتخب فیفا داده میشود.

1922772

باید دید که آیا این گل را می‌شود نامزد جایزه دانست یا گل یا گل‌های زیباتری هم زده میشود!

دیدگاه‌ها