کد خبر : 1964293 | 18 شهریور 1402 ساعت 23:42 | 15K بازدید | 13 دیدگاه

با این درصد مالکیت انتظار موقعیت بیشتری می‌رفت

سرمربی انگلیس نقطه ضعف تیمش را لو داد!

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از عملکرد تهاجمی تیمش مقابل اوکراین انتقاد کرد.

سرمربی انگلیس نقطه ضعف تیمش را لو داد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس پنجمین بازی خود در انتخابی یورو 2026 را با تساوی 1-1 مقابل اوکراین به پایان رساند تا با 13 امتیاز صدرنشینی خود در گروه C را حفظ کند. گرت ساوت گیت، سرمربی سه شیرها، در پایان بازی با ابراز شگفتی از جو پرشور ورزشگاه گفت: بازی در این جا بسیار سخت بود و جو منحصربفردی را شاهد بودیم.

او اما معتقد است که تیمش به خوبی بر فشار هواداران غلبه کرده بود: "فکر می کنم با 70 درصد مالک توپ نشان دادیم که توانسته ایم تا حد زیادی بر جو ورزشگاه غلبه کنیم. فقط در فاز تهاجمی خوب عمل نکردیم و نتوانستیم به اندازه کافی موقعیت گل ایجاد کنیم."

1922819

سرمربی تیم ملی انگلیس تاکید کرد که تیمش نتوانست از برتری خود برای کسب برد استفاده کند: "وقتی این مقدار از مالکیت توپ را در اختیار دارید بدیهی است که باید موقعیت های بیشتری ایجاد کنید اما در این بازی عملکرد هجومی ما خوب نبود. در چنین شرایطی باید مواظب باشید که نبازید و اینکه توانستیم بعد از دریافت گل کار را جبران کنیم مهم بود."

ساوت گیت با ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنانش بعد از زدن گل تساوی گفت: "ما بعد از دریافت گل آرامش خود را حفظ کردیم و روی همکاری کایل واکر و هری کین به گل رسیدیم. بعد از آن تیم حریف چند ضد حمله داشت اما اگر قرار بود تیمی در این دیدار برنده شود ما بودیم. اما موقعیت های کافی ایجاد نکردیم تا شایسته این برد باشیم."

او با اشاره به صدرنشینی تیمش گفت: "این سخت ترین بازی ما در بین 8 بازی مرحله انتخابی بود. ما 4 امتیاز از دو بازی بزرگ خارج از خانه کسب کرده ایم. البته انتظار بازی بهتری نسبت بازی امروز را داریم."

1922818

سرمربی انگلیس در واکنش به این اولین گل ملی کایل واکر بعد از 77 بازی گفت: "او از هر نظر امروز استثنایی بود. واکر در انجام وظایف دفاعی بسیار خوب بود و در نقش وینگر نیز بسیار خوب ظاهر شد. او در لحظه گلزنی نیز بسیار خونسرد عمل کرد و واقعا بازیکن مهمی برای تیم ما به شمار می رود."

ساوت گیت تاکید کرد که تیمش نیاز به کار بیشتر در بخش تهاجمی دارد: "ما باید در تمرینات روی کارهای تهاجمی بیشتر کار کنیم. می دانیم که باید بهتر از بازی امروز عمل کنیم."

دیدگاه‌ها