کد خبر : 1964305 | 19 شهریور 1402 ساعت 00:30 | 6.4K بازدید | 41 دیدگاه

مقدونیه شمالی 1-1 ایتالیا: آتزوری همچنان ناامیدکننده

تیم ملی فوتبال ایتالیا به تساوی 1-1 مقابل مقدونیه شمالی در بازی‌های مقدماتی یورو 2024 رضایت داد.

مقدونیه شمالی 1-1 ایتالیا: آتزوری همچنان ناامیدکننده

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایتالیا در چارچوب مسابقات مقدماتی یورو 2024 امشب به مصاف مقدونیه شمالی رفت.

ویدئو: 310314

این دیدار در نیمه اول از سوی هر دو تیم متعادل و با گردش توپ در میانه میدان دنبال می‌شد که راه‌های گلزنی از سوی هر دو تیم کاملا بسته شده بود.

تلاش ایتالیا و مقدونیه در نیمه اول راه به جایی نبرد و آن‌ها بیشتر بازی را با پاس‌های مداوم و محک زدن حریف برای پیدا کردن راه گلزنی طی کردند.

1922837

به همین ترتیب نیمه نخست بازی بدون گل زده به پایان رسید اما پس از وقت استراحت، ایتالیا به سرعت نتیجه بازی تغییر داد.

چیرو ایموبیله تنها دو دقیقه پس از شروع بازی در نیمه دوم نتیجه را تغییر داد. ضربه والی نیکولو بارلا در شلوغی محوطه جریمه به تیرک افقی برخورد کرد و ایموبیله موفق شد ریباند آن را با ضربه سر وارد دروازه حریف کند.

این گل با اعتراض بازیکنان تیم میزبان مورد بررسی سیستم کمک داور ویدیویی قرار گرفت که پس از بررسی مشخص شد پیش از ضربه بارلا، ایموبیله در موقعیت آفساید حضور نداشت و مورد تایید قرار گرفت.

ایتالیا در نیمه دوم تسلط بیشتری روی حریف داشت و ضمن جلوگیری از حملات خطرناک مالکیت توپ را در اکثر دقایق به دست گرفته بود.

شاگردان لوچانو اسپالتی در اولین تجربه مربیگری او روی نیمکت ایتالیا امیدوار بودند که نتیجه برد را تا پایان حفظ کنند که خطای خطرناک نیکولو زانیولو کار دست آتزوری داد.

1922838

او با خطا نزدیک به محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی به حریف هدیه داد که همان موجب به ثمر رسیدن گل تساوی مقدونیه شمالی شد. انیس باردی این ضربه را با شوت قوس دار پای راست دور از دستان جانلوئیجی دوناروما به تور دروازه ایتالیا چسباند و تیمش را به نتیجه تساوی رساند.

ایتالیا پس از این گل سعی کرد دوباره روی دروازه حریف موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کند که دفاع همه جانبه مقدونیه مانع از به ثمر رسیدن گل دیگری شد.

در نهایت با تساوی 1-1 این بازی ایتالیا پس از 3 بازی با کسب 4 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. مقدونیه شمالی هم با یک بازی بیشتر و 4 امتیاز با توجه به تفاضل گل کمتر در رده چهارم گروه C ایستاد.

دیدگاه‌ها