کد خبر : 1964311 | 19 شهریور 1402 ساعت 00:46 | 17K بازدید | 15 دیدگاه

مقدونیه هر لحظه آماده ضربه زدن است

رویای ایتالیا این بار با سوپرگل به باد رفت! (عکس)

مقدونیه شمالی این بار با یک گل زیبا رویاهای ایتالیا را هدف گرفت.

رویای ایتالیا این بار با سوپرگل به باد رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا موفق به گرفتن انتقام شکست تلخ انتخابی جام جهانی مقابل مقدونیه نشد و امشب مقابل این تیم با تساوی 1-1 متوقف شد. شاگردان لوچانو اسپالتی با گل دقیقه 47 چیرو ایموبیله از حریف پیش افتادند اما انیس باردهی در دقیقه 81 با یک کاشته دیدنی کار را به تساوی کشاند.

مقدونیه سابقه به باد دادن رویای ایتالیایی ها در دقایق پایانی را پیش از این نیز داشت و فروردین سال گذشته با گل دقیقه 3+90 الکساندر ترایکوفسکی این تیم را از رسیدن به جام جهانی قطر ناکام گذاشته بود. تساوی امشب نیز 2 امتیاز مهم از ایتالیا گرفت تا این تیم با 4 امتیاز خطر راه نیافتن به یورو 2026 را احساس کند.

1922861

هواداران مقدونیه بعد از دریافت گل در دقایق ابتدایی نیمه دوم با همه وجود تیم‌شان را برای جبران حمایت کردند و در نهایت نیز با گل دقیقه 81 باردهی نتیجه حمایت‌هایشان را گرفته و با رضایت ورزشگاه را ترک کردند.

در فاصله کمتر از ده دقیقه به پایان بازی این ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه ایتالیا برای مقدونیه به دست آمد و باردهی پشت آن ایستاد. کاپیتان مقدونیه با یک کات داخل پای بسیار زیبا قوسی به توپ داد که باعث عبور آن از دیواره دفاعی و کنار انگشتان جانلوئیجی دوناروما شد تا یکی از زیباترین گل های بازی های امشب را به ثمر برساند.

مقدونیه با این مساوی شماره امتیازاتش با ایتالیا را با برابر (4) نگه داشت تا همچنان شانس صعود به یورو 2026 را داشته باشد. شاگردان اسپالتی در حال حاضر با 3 بازی و 4 امتیاز، پایین تر از انگلیس و اوکراین در مکان سوم گروه C انتخابی یورو 2026 قرار دارند.

دیدگاه‌ها