کد خبر : 1964333 | 19 شهریور 1402 ساعت 05:27 | 16.8K بازدید | 15 دیدگاه

کلاس A آسیا: شهریه 60 میلیون تومان

مدرس کلاس مربیگری A آسیا از شهریه سنگین این دوره از کلاس‌ها خبر داد.

کلاس A آسیا: شهریه 60 میلیون تومان

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که تیم ملی ایران مشغول ادامه تمرینات خود در فیفادی شهریورماه است، کمی آنطرف‌تر بسیاری از چهره‌های مشهور و سابق تیم ملی، برای دریافت بالاترین مدرک مربیگری آسیا دوره می‌بینند.

مسعود اقبالی، مدرس این دوره می‌گوید تا کنون ۳۰۰۰ نفر این مدرک را دریافت کرده‌اند اما قطعا به همه آنها کار در لیگ‌های سطح اول ایران نخواهد رسید اما هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند. شهریه کلاس‌ها ابتدا ۷۵ میلیون بوده که در نهایت کمی کمتر شده است.

1922892
1922893

اقبالی دراین خصوص گفت: نزدیک ۳۰۰۰ مربی A لایسنس داریم. چه تعداد می‌توانند در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو کار کنند؟ بقیه باید در سطح پایه کار کنند که اکثرشان چنین فرصتی به دست نمی‌آورند. تلاش می‌کنند با گرفتن این مدرک با روابطی که حاکم بر فوتبال ماست کار مربیگری کند. یک تعداد هم الان درحال کار کردن در باشگاه‌های مختلف هستند.

او در مورد مبلغ شهریه اضافه کرد: آنهایی که کار نمی‌کنند، وقتی ۶۰ میلیون تومان به عنوان شهریه کلاس می‌دهند، حتما جایگاهی در فوتبال ایران دارند و می‌توانند این روابط را ابجاد کنند. رقم بالایی است که با کمک دوستان ۱۵ میلیون آن هم کم شده و ۶۰ میلیون شده است.

دیدگاه‌ها